MidiMartin

ActoDi

Tweaker
Yo guys,

Kent iemand MidiMartin persoonlijk? En kan diegene even kan vragen of hij z'n mail / privé berichten/ telefoon wil beantwoorden? Ik had een CZ-101 van hem gekocht, maar bleek CZ-1000 te zijn bij bezorging. Wil het apparaat graag retourneren, maar hij reageert nergens meer op...

Groetjes,

Bericht door een moderator:
Privé gegevens verwijderd van het openbare forum. Je kan deze gegevens eventueel via PB topic starter doen toekomen

Inderdaad, mocht je er niet meer vanaf komen wil ik hem wel overnemen! Kan ik phase distortion uit proberen.

Thanx voor de reakties! Ondertussen al iets verder maar Martin nog niet gesproken.

Voor de geinteresseerden: Het betreft een CZ-1000 met wat issues in het toestenbed, dus niet alle toetsen werken perfect. Verder lijkt het synth gedeelte het goed te doen, maar ik heb hem niet uitgebreid getest. Ik heb er 200 eu incl. verzending voor betaald (met de gedachte dat het een CZ-101 was). Als iemand ditzelfde biedt, stuur ik hem netjes naar je op!

Dit akkefietje is lang geleden al netjes opgelost door MidiMartin. Hij was inderdaad erg druk.

Netjes dat je het toch nog even meldt

:okdan:

Back