[techno] spayne - model uno part 1 & 2

speen

Ingeburgerd

een nieuwe track. hij duurt best lang en bestaat eigenlijk uit twee delen, of heeft een hele lange intro. het is maar hoe je het bekijkt.

ik ben zeer geinteresseerd in feedback en commentaar!

Heul erg vet! Het repetitieve van techno met de lange ruimtelijke klanken die doen denken aan de goede oude synth tijd. You just made my day!

Maak er gewoon effe een normale track van. Weg met die part 1. En met arrangement aan de gang, dat kan beter. Gewoon dj ready maken. JWT!

verder best ok

Klinkt zeer leuk, lijkt wel vet om dat op het einde van een set te gebruiken ;) Lekker zweven en dan nog een rustig nummertje. Klinkt goed! Ga ermee verder ;)

thanks madr zo ken ik je weer! :teeth:

Ja toch! Je wil gewoon niet als Barn eindigen. Voordat je het weet heb je 10 diy synths nog onafgemaakte in de verstuur doos zitten en kom je niet verder dan zeer gewaagde stellingen op FB posten. Dat eurorack zooooo 2016 is met weer een nieuwe synth in huis waar je weer geen dj ready nummer mee maakt. Die kant moeten we niet op lijkt mij. :D

Als je 4 goede tracks hebt, help ik je wel met vinyl releasen. Evt 2 want dan doen we 2 tracks via Tinus op de andere kant bijv.

Zorg ik ook er wel voor dat onze cyprus boy als GVDW inscriptie op de run out groove terecht komt. En als Barn niet opschiet met produceren is hij bij de release daarna de lul.

:teeth:/:duivels:/:smeris:/:beard:

Back