VirSyn Tera 2 screenshots en demosounds!!!

olafmol

[EXPANSIONS]
oelaaalalaaaaaa! dat ziet er lekker uit, en klinkt ook nog eens lekker...een van de meest "overlooked" softsynths imho....

alleen die microtera die gratis bij de keys werd weggegeven is al de bom.....en dit is nog veel bommiger.......wat ik erg mooi vindt aan virsyn tera ed: slotmachine, random sounds dus....erg mooi....... synceable meersteps envelopes, voor erg geile ritmische dingen...en je kan bijna overal in het signaalpad overdrives en distortions en gains ertussen knallen voor volvette ranzige sounds......

http://www.virsyn.de/en/E_Home/E_T2_Preview/e_t2_preview.html

Godsamme krakepitten! De interface kon zeker weer niet groter?? Goddomme wat knap ik daarop af zeg..

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Godsamme krakepitten! De interface kon zeker weer niet groter?? Goddomme wat knap ik daarop af zeg..

Arv

is idd behoorlijk groot..maar er zitten ook veel knoppies op! ;)

Weer bedankt olafmol. De Terra is inderdaad heel interessant, voor mij is het een goede aanvulling op m'n andere synth's. Het is weer eens wat anders.

Die gratis Terra is een goede zet van ze geweest denk ik.

Origineel geplaatst door olafmol
is idd behoorlijk groot..maar er zitten ook veel knoppies op! ;)

Gaat die heftige interface niet voor 'n belabberde performance zorgen ?????
Een goeie soft voor 299 euri is te doen, maar niet als je er dan ook weer 'n nieuwe comp bij moet kopen....

Origineel geplaatst door Musicmaker
Weer bedankt olafmol. De Terra is inderdaad heel interessant, voor mij is het een goede aanvulling op m'n andere synth's. Het is weer eens wat anders.

Die gratis Terra is een goede zet van ze geweest denk ik.

de microTera is wel HEEEEEEEEEEL anders van klanksynthese dan de "grote" Tera hoor..microtera gebruikt additieve synthese, Tera ook,maar nog veel meer mogelijkheden zeg maar.....

Origineel geplaatst door gemmetje
Gaat die heftige interface niet voor 'n belabberde performance zorgen ?????
Een goeie soft voor 299 euri is te doen, maar niet als je er dan ook weer 'n nieuwe comp bij moet kopen....

interface is helemaal niet heftig, qua CPU useage, is gewoon groot, qua pixels zeg maar.....

maarre..voor 299 oiros krijg je wel ff 6 verschillende synthese-vormen...woehei..da's helegaar nie verkeerd.....alleen mogen ze van mij die interne sequencer eruit laten.....dat is volgens mij ooit nog uit een "Standalone" idee erin geknutseld..

Origineel geplaatst door olafmol
de microTera is wel HEEEEEEEEEEL anders van klanksynthese dan de "grote" Tera hoor..microtera gebruikt additieve synthese, Tera ook,maar nog veel meer mogelijkheden zeg maar.....

Ik heb het gezien. Voorlopig heb ik wel genoeg aan de MicroTerra, maar ik zou de Terra 2 wel graag willen hebben.

Nou ja, qua sound komt dit toch wel in de buurt van de Access Virus hoor.
Dat vind ik best wel knap eigenlijk.

En hij is ook heel erg flexibel.

hoe die deruit ziet zal me eigenlijk een worst zijn. phoe heb ff zitten lezen en luistern. echt een mooi stukje software :D

hij is UIT! 299 oiro........ de demo is te downen van www.virsyn.de

waveshaping synthdemo's en modular synthdemo's zijn echt super
spectrum synth (wavetable-achtig) ok wel

maar physical modeling > celtic harp klinkt echt nergens naar

Back