• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack: Pittsburg, KOMA, Dijkstar, Doepfer

Kieftenbelt

Stamgast
Hi allen,

Ben aan het opruimen, en sommige modules als case gebruik ik niet meer wat verkocht gaat worden. Bieden is mogelijk, laat maar weten! :)

4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €210,-
Netjes gesoldeerd en goede staat verkerende SCM. Nieuwprijs €268,-

Pittsburg Modular Block (v1): €210,-
Goed verkerende staat, niks mee aan het handje. Top module voor de starter!
Nieuwprijs en gekocht bij Schneidersladen 251,26 ex BTW

Music Thing Modular Turing Machine (DIY) + Grayscale frontplate: €170,-
Doet het nog goed, leuk ding maar ik ben helaas over op skiff. Nieuwprijs was rond de €220,-.

DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €160,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren :)

Indien er nog foto-wensen zijn hoor ik het! Verzenden kan, kans is groot niet in de originele doos want ik ben bang dat ik die niet meer heb.

Last edited by a moderator:
Oeps, foto's lijken het niet te doen, bij deze

Attachments

• IMG_0037.jpg
    IMG_0037.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 74
  • IMG_0039.jpg
    IMG_0039.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 78
  • IMG_0038.jpg
    IMG_0038.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 72
  • IMG_0042.jpg
    IMG_0042.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 81
  • IMG_0040.jpg
    IMG_0040.jpg
    64 KB · Bekeken: 74
  • IMG_0043.jpg
    IMG_0043.jpg
    87,2 KB · Bekeken: 80
Turing Machine is verkocht!

Nog over:
4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €210,-

Pittsburg Modular Block (v1): €210,-

DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €160,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren

Bieden mag!

Vooruit, prijzen lager!

4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €195,-

Pittsburg Modular Block (v1): €195,-

DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €150,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren.

Prijs feest!

4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €185,-

Pittsburg Modular Block (v1): €185,-

DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €140,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren.

MODERATOR:, zou je de titel kunnen veranderen in "Eurorack: Pittsburg, KOMA, Dijkstar, Doepfer"? Dank!

4MS SCM verkocht en DIY case gereserveerd.

Het volgende nog te koop:
Pittsburg Modular Block (v1): €185,-
Goed verkerende staat, niks mee aan het handje. Top module!

Komt het volgende nog er bij:
KOMA Field kit compleet incl. eurorack frontplate. €250
Maar een aantal keer gebruikt, als nieuw. Ik zie dat ik de voeding ben vergeten op de foto er bij te doen maar die is uiteraard inclusief. Kostte nieuw €297,-, vraagprijs €250.

Dijkstar Ridrum TK09. €125
Geen DIY, 3 jaar oud. Een heel erg fijne 909 kick maar helaas voor mij overbodig. Goede staat.

Doepfer A-138. €40,-
4 Jaar oud, goede staat. Maar één keer de deur uit geweest. Simpel maar degelijk!

Versturen, bieden, alles mogelijk! :)

IMG_0781.jpg

IMG_0782.jpg

IMG_0783.JPG

Prijzen iets omlaag, foto's bovenstaand! :)

Pittsburg Modular Block (v1): €180,-
Goed verkerende staat, niks mee aan het handje. Top module!

KOMA Field kit compleet incl. eurorack frontplate. €240
Maar een aantal keer gebruikt, als nieuw. Ik zie dat ik de voeding ben vergeten op de foto er bij te doen maar die is uiteraard inclusief. Kostte nieuw €297,-, vraagprijs €250.

Dijkstar Ridrum TK09. €115
Geen DIY, 3 jaar oud. Een heel erg fijne 909 kick maar helaas voor mij overbodig. Goede staat.

Doepfer A-138. €35,-
4 Jaar oud, goede staat. Maar één keer de deur uit geweest. Simpel maar degelijk!

Back