Kieftenbelt
Stamgast
Hi allen,
Ben aan het opruimen, en sommige modules als case gebruik ik niet meer wat verkocht gaat worden. Bieden is mogelijk, laat maar weten!
4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €210,-
Netjes gesoldeerd en goede staat verkerende SCM. Nieuwprijs €268,-
Pittsburg Modular Block (v1): €210,-
Goed verkerende staat, niks mee aan het handje. Top module voor de starter!
Nieuwprijs en gekocht bij Schneidersladen 251,26 ex BTW
Music Thing Modular Turing Machine (DIY) + Grayscale frontplate: €170,-
Doet het nog goed, leuk ding maar ik ben helaas over op skiff. Nieuwprijs was rond de €220,-.
DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €160,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren
Indien er nog foto-wensen zijn hoor ik het! Verzenden kan, kans is groot niet in de originele doos want ik ben bang dat ik die niet meer heb.
Ben aan het opruimen, en sommige modules als case gebruik ik niet meer wat verkocht gaat worden. Bieden is mogelijk, laat maar weten!

4MS Shuffling Clock Multiplier (DIY) + Breakout (niet DIY): €210,-
Netjes gesoldeerd en goede staat verkerende SCM. Nieuwprijs €268,-
Pittsburg Modular Block (v1): €210,-
Goed verkerende staat, niks mee aan het handje. Top module voor de starter!
Nieuwprijs en gekocht bij Schneidersladen 251,26 ex BTW
Music Thing Modular Turing Machine (DIY) + Grayscale frontplate: €170,-
Doet het nog goed, leuk ding maar ik ben helaas over op skiff. Nieuwprijs was rond de €220,-.
DIY Case + Doepfer DIY-Kit #1: €160,-
Zelf in elkaar geschroefde case, heb er veel plezier aan gehad! Inclusief deksel, maar vergt nog wat liefde met oa filtjes en slotjes om de deksel werkelijk vast dicht te krijgen (nu alleen scharniertjes). Heeft helaas een scheurtje bovenaan, is te zien op de foto. Doepfer DIY-Kit #1 inclusief. Let ook op dat de stroomkabel nu naar buiten loopt bij de rails, wellicht nog een gaatje boren

Indien er nog foto-wensen zijn hoor ik het! Verzenden kan, kans is groot niet in de originele doos want ik ben bang dat ik die niet meer heb.
Last edited by a moderator: