Rotterdam "In een kroeg drinken" meeting 2003

Origineel geplaatst door synthiaks
Ligt er ook aan hoe ik met mijn werk zit maar Rotterdam is voor mij op zich wel te doen. Ik kan er in ieder geval crashen:D

geef een gil als je gaat,gaan we samen,wel zo gezellig....!!! :D

Mensen, het is vroeg en mijn lenzen zijn nog steeds niet hersteld van een avondje in water zitten, dus dat zou een reden kunnen zijn waarom ik nog niet begrepen heb waar en wanneer het is...

Ik kan pas "Ja!" roepen als ik dat weet... Wie neemt de lead?

Klinkt leuk! Ik wil daar wel bij zijn. Alleen jammer dat Jena komt :D

Bootleg is inderdaad wel cokerig en lawaaierig. Als het iets rustiger moet zijn dan heb je al gauw niet zoveel aan een kroeg. Zo'n idee van Imipolex klinkt dan erg goed.

Mijn moeder werkt in het wijkgebouw van Lombardijen (Rdam Zuid) Ik kan vragen of ze daar een keer een gaatje hebben? Valt vaak wat te regelen.

Euh, iemand al met iets concreets bezig of zal ik (vrijbijvend) navraag doen?

Origineel geplaatst door Slope Creations
Euh, iemand al met iets concreets bezig of zal ik (vrijbijvend) navraag doen?
Mooi! Slope Creations is onze man!

maar je moeder vragen of ze een gaatje heeft lijkt me overbodig... Ze is per slot van rekening je moeder...

is denk ik idd een beter idee,als je continue ergens bovenuit moet brullen schiet het namelijk ook niet op...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mooi! Slope Creations is onze man!

Nou, jullie horen het...

Slope je stinkt......en Zuid al helemaal....

Grapje Slope.....(dat van zuid niet)

Donderdag 20 nov
Laboratorium Cinema WORM in de unie 4 euro
of
Woensdag 26 nov 2 concertjes WORM in de Unie 5 euro

Lijkt me wel leuk en betaalbaar.

Sorry hoor , maar mensen komen uit het hele land.....en dan is het centrum wel makkelijker te vinden dan Zuid.

Toch?

Vrijdag de 21e is er slow motion doom jazz(wat dat ook mag zijn) in worm@slaakhuis.

Hoef trouwens niet perse WORM te zijn.....

Vriojdagzvond lijkt me wel de meest geschikte tijd ivm werk, ov, enz.....

Origineel geplaatst door Jena_mu6
slow motion doom jazz

Heerlijke stijlomschrijving !! Klinkt als muziek die ik altijd al heb willen maken...

Nou, het is duidelijk dat ik niét achter het wijkgebouw aan ga, want sommigen weten de weg naar huis niet *D

En ja, zuid stinkt...

Ik hoor het wel. Heb inmiddels wel al een lijstje opgevraagd met beschikbare data in het wijkgebouw, dus mocht er nog interesse zijn dan hoor ik het wel en plaats ik hier de data, PLUS hoe het zit met (eventuele) formaliteiten.

Ik denk dat we even wat dingen op een rij moeten zetten:

Wat willen we:
Kletsen & drinken?
Een band/optreden/film zien?

Waar dan dus heen?
In de buurt van centraal station?

Wanneer?
In december?

enz.

Origineel geplaatst door Imipolex
Ik denk dat we even wat dingen op een rij moeten zetten:

Wat willen we:
Kletsen & drinken?
Een band/optreden/film zien?

Waar dan dus heen?
In de buurt van centraal station?

Wanneer?
In december?

enz.

Ik ga voor drinken & kletsen, en misschien dat iemand de ballen heeft om op te treden...of dat we zelfs gaan jammen!

Mij maakt het niet uit WAAR het is. Geschikte locatie vind ik belangrijker....dus iets met enigszins weinig 'restricties' (qua ruimte of plaats) of teveel 'externe ruis' (herrie enzo).

December lijkt me koel.

Origineel geplaatst door Slope Creations
Ik ga voor drinken & kletsen, en misschien dat iemand de ballen heeft om op te treden...of dat we zelfs gaan jammen!

Mij maakt het niet uit WAAR het is. Geschikte locatie vind ik belangrijker....dus iets met enigszins weinig 'restricties' (qua ruimte of plaats) of teveel 'externe ruis' (herrie enzo).

December lijkt me koel.

Okee. Ik ga ook voor drinken & kletsen...
Optreden... Hmm... dit betekent sjouwen met gear, wat misschien conflicteert met het drinken!

Geschikte locatie: restricties/ruis: moet ik toch weer m'n werk voordragen: is perfect wat dat betreft... niemand valt ons hier lastig, tenzij we lastig gevallen willen worden natuurlijk... door japanse studentes bijvoorbeeld... (just kidding) en de mensen van de alarmdienst die om een uur of twee 's nachts gaan bellen... Maar als we in de kelder aan het jammen zijn horen we de telefoon toch niet.

Dus?

Origineel geplaatst door Imipolex
Okee. Ik ga ook voor drinken & kletsen...
Optreden... Hmm... dit betekent sjouwen met gear, wat misschien conflicteert met het drinken!

Geschikte locatie: restricties/ruis: moet ik toch weer m'n werk voordragen: is perfect wat dat betreft... niemand valt ons hier lastig, tenzij we lastig gevallen willen worden natuurlijk... door japanse studentes bijvoorbeeld... (just kidding) en de mensen van de alarmdienst die om een uur of twee 's nachts gaan bellen... Maar als we in de kelder aan het jammen zijn horen we de telefoon toch niet.

Dus?

Ik vind het heel goed klinken. Zeker dat van die studentes :-)

Maar ik pas me wel aan aan de algemene wens.

Waar is dat? Je werk?

Schitterende ligging !

Klinkt als een goede kandidaat.

Nou, ik wacht nu geduldig af wat de rest ervan vindt!

Ja ja, nog een zieltje gewonnen! En waar begon deze meeting nou mee? iemand zoch studio ruimte.............zijn we hem niet uit het oog verloren? Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn!=(

Maaruh, ik zie dat er nog niets echt concreets uit is gekomen........Impolex, is dat een serieus alternatief,als er meer als 100 man komen ? hahahaaa Nee zonder gekheid, kan dat dan doorgaan denk je? of heb je nog geen tijd gehad om het te checken?

Maar pilsen voor kostprijs lijkt mij wel wat, heb je ook koninkpils:mega: Dan ben ik helemaal van de partij! hahahaa

:kroon:

Jongens, ff duidelijk: het is IMIPOLEX... maar goed

Maarre, zelfs 100 man, zou kunnen...
moet niet te dol worden natuurlijk.
Ik wil m'n baan wel graag houden als het effe kan!
Het kan altijd, hierzo.
Ik heb alle codes, alle sleutels, enzovoorts (naast geluidsman bij lezingen, bibliothecaris, vertaler en nog zo wat ben ik ook concierge, hahahaha... Ik vervang wel eens een lamp.

Back