Rotterdam "In een kroeg drinken" meeting 2003

Leuk! Tot de 15e!

Okee,
dus dat is geregeld?
Moet ik wel effe weten hoeveel mensen er komen, ongeveer. Zodat ik nog het een en ander kan regelen voordien.
Dus wie zeker komt: PB me zodat ik een lijst kan maken...

Gear meenemen kan. We hebben hier een Bell MPX powered amp en boxen die we kunnen gebruiken, die is echter maar 4 kanalen, en dan heb ik hier nog zo'n behringer notepad dingetje, ook 4 kanalen.
Dus als iemand een grotere mixer meeneemt...

oh leuk
ben wel benieuwd .. hoe leleijl jullie in het echt zijn :D
maar is de locatie nou al bekend ?
( heb effe snel door het topic heengewerkt maar kon geen echte lokatie vinden)

dus als iemand dat nog effe kan aangeven ?
txs

zo ik ga weer verder met schuren van me douche ... :(

Waar het ook alweer was?
Zie hier:

Origineel geplaatst door OnAcid
Het staat op de kalender! :D

Tijd? Vanaf 19.00 uur?

maar nogmaals: ik wil wel effe weten wie er met wat komt en hoelaat, omdat we hier dus wel inhaken op een expo-opening op m'n werk (dat ik graag nog even wil houden) Okee?

MAANDAG 15 December?
Hmm, leuk: werken!! :(
Maar goed, véél plezier, guyz!! :dj:

Ola!

Ik heb de eerste post aangepast. Ik ga kijken of ik dan ook kan. :)

Okee, maar nogmaals, het kan ook iedere andere dag... de locatie is super geschikt om te drinken en om te jammen... tijdstip is volledig variabel.

Origineel geplaatst door bambamstudio

of je regend het goed of niet vind ik....

Helemaal mee eens, maar volgens mij had Imipolex nooit gezegd het te gaan regelen...alleen een locatie aangeboden. Maar dat terzijde *D

Als het iets anders wordt dan de 15e, dan zal dat wel in deze topic aangegeven worden?

Groet!

Nee, draaitafels hebben we niet. En wat mij betreft is 15 december zo goed als vaststaand, ik zou het alleen jammer vinden als veel mensen niet kunnen komen dan.

i'll be there.....

Ik neem aan dat het de 15de is.. Steeds een andere datum kiezen is a relax.

Ja ik wil ook wel eens een meeting meemaken. Heb toch OV in de week dus kan best ff langskomen. Meer mensen vanuit Eindhoven?

Ik weet nog niet zeker of ik kan, aangezien maandagavond mijn vaste bowlingavond is...

Maar ik ga het proberen!

Back