how cheap can you be

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Zat net naar 538 te luisteren en hoorden daar het nieuw uitgebrachte nummer van die gasten van de Summerjam.

Wat een goedkopen k*t nummer is dat, zelfde geluiden en weer die zelfde zanger met (heb het niet goed kunnen verstaan) bijna de zelfde tekst, dat dit gewoon word uitgebracht en nog veel erger dat mensen dit nog goed vinden ook.:confused:

Waar gaat het heen met de muziek van tegenwoordig?

Tja... gelukkig is het met dance nog niet zo erg als met R&B en aanverwante stylen. Dat is helemaal een pot nat.

Re: how cheap can you be

Origineel geplaatst door metatron

moet je vooral 538 gaan luisteren...

sinds kort ben ik gestopt met kijken naar MTV, TMF en de box. mijn leven is een stuk beter zo, veel minder ergernissen.
ik ga debielen niet opzoeken.

Zat net naar 538 te luisteren en hoorden daar het nieuw uitgebrachte nummer van die gasten van de Summerjam.

Wat een goedkopen k*t nummer is dat, zelfde geluiden en weer die zelfde zanger met (heb het niet goed kunnen verstaan) bijna de zelfde tekst, dat dit gewoon word uitgebracht en nog veel erger dat mensen dit nog goed vinden ook.:confused:

Een duidelijk symptoom van mensen met te veel geld en geen talent:r

Re: Re: how cheap can you be

Origineel geplaatst door cyan_circle

sinds kort ben ik gestopt met kijken naar MTV, TMF en de box. mijn leven is een stuk beter zo, veel minder ergernissen.

ow zoooooooo waaaaaaaaar!!!!!!!!! :biertje:

Geen radio, geen TMF, geen MTV, geen The Box. Vind het al erg genoeg dat ik naar de radio moet luisteren bij collega's in de auto. Vandaag had mijn Duitse collega een B52's single op 33 toeren opgenomen in de auto, dat klonk al meteen interessanter.

ik zat ff te denken en volgens mij kan ik al vanaf een half jaar geleden tot nu geen enkel nummer uit de top 40 opnoemen
heerlijk, ik voel me echt gezuiverd :D

Ik wil graag 1 minuut stilte vragen voor mij en mijn lotgenoten die op het werk per dag verplicht 8 uur lang yorin fm moeten aanhoren..

Re: Re: Re: how cheap can you be

Re: Re: Re: how cheap can you be

Origineel geplaatst door bikkel
Geen radio, geen TMF, geen MTV, geen The Box. Vind het al erg genoeg dat ik naar de radio moet luisteren bij collega's in de auto. Vandaag had mijn Duitse collega een B52's single op 33 toeren opgenomen in de auto, dat klonk al meteen interessanter.

ik heb ook nooit de radio aanstaan radio en tmf enzo staan helemaal op de laatste plaats geprogrameerd op de tv, nog achter eindhoven txt-tv dus daar zap ik nooit langs. en ik rij nooit met collega's mee dus ik mag 't allemaal lekker zelf bepalen. heerlijk is dat....

tja daarom haat ik top 40 en luister ik alleen radio als dat ding beneden aan sta en ike r ben. vaak met tegen zin hoor maar goed... heb geen keuze ;) hoor liever mezelf spele en piele of bony tanks of geen een is. jij ook is ook wel leuk en cretu tja ;)

Wat lopen jullie toch allemaal te miepen?
Je een beetje druk maken over muziek die je niets aan vind?

Ik luister liever naar muziek die ik wel leuk vind. En laat dat andere gewoon voor wat het is.

Origineel geplaatst door murphi
Ik wil graag 1 minuut stilte vragen voor mij en mijn lotgenoten die op het werk per dag verplicht 8 uur lang yorin fm moeten aanhoren..

Pff, ik nú Radio3 of 538 (wisselt af&toe).
Maar 't was eerst Maasland Radio..... zelfs de reclames (om 't half uur) zijn allemaal 't zelfde (zelfs door dezelfde persoon, geloof ik!!) en hééél irritant!
Maar da's voorbij :)

Ik zit in de gezegende omstandigheid dat ik GEEN tv heb !
En dat bevalt me prima zo !!
De enige radio die ik heb, zit in m'n auto, en daar stop ik alleen cd's in, of luister ff naar het nieuws.

Het leven is goed !

Origineel geplaatst door murphi
....:Z .....:z .....

Keil dan gelijk maar heel je TV door de raam.
En 85% percent van het internet.
80% van alles wat er rondom je heen gebeurt eigenlijk.

Toch even inhaken.. Ook al vind ik het helemaal nix hoor, ik denk toch dat dit echt niet iets van de laatste tijd is. Het was tientallen jaren geleden ook al zo dat als een bepaalde formule populair was er meteen een hele zwik 'eenheidsworst' achteraan geproduceerd werd, alleen maar om lekker centjes te kloppen...

Arv

Als ik de Trance / dance naast hiphop / RnB leg moet ik toch concluderen dat RnB en Hiphop wel wat vernieuwender bezig zijn.

Ik bedoel, we zitten al krap 15 jaar vast op een 909 boem tsssj boem tsssj soundje. En ja, de komst van dingen als virus en supernova hebben het dance geluid wel wat opgekrikt maar o jee. Eigenlijk gebeurt dr geen fuck meer.
Ja, laten we de 80s maar gaan recyclen.

Een ding moet ik toegeven, en misschien spreek ik mezelf wel tegen, maar Slow van Kylie Minogue vind ik echt SUPER!.

Voor RnB en hiphop vond ik de neptunes wel vernieuwend maar nu op de lange duur is hun toch wel swingende soundje wel errug smal.

Wat ik ook zo cheap vond, dat was dat nummer 8 p.m. till I come met die cheesy gepitchbende gitaar der in. Later hadden ze een nieuw nummer en was die gitaarloop door recycle getrokken en in een andere volgorde gezet. En dat scored. Weet je wat ik ga doen? Ik ga cheesy muziek maken. Mijn idealen over eigen sound, alles gooi ik overboord!
Lekker mainstreamen. Het is hetzelfde als de bus pakken in plaats van met de fiets.

Bij deze verklaar ik de contest Maak de meest cheesy track voor geopend!

-C-

Dit lijkt wel een contest wie het minst commercieel is...pff kom op zeg...

Ik vind het wel grappig om TMF/MTV/BOX of radio538/Yorin....enz te zien en horen....(jaja niet de hele tijd...zoals op je werk)
Wat is hot in de commerciele wereld dat vind ik ook erg interesant
en zeker niet alles is kut of door mensen gemaakt met te veel geld en geen inspiratie........kijk maar naar K3;)

Als dit jullie levensstijl bepaalt:confused: ok.....ieder zijn eigen ding....

Back