Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Scheef zou ik niet zo erg vinden, maar qua afstand van de pootjes past het niet goed. Je zal de pootjes van de batterij sowieso iets naar buiten moeten buigen. En het is vooralsnog de vraag of dit gaat passen? Vaak wel (met enige moeite), maar niet altijd...Ik zou alleen nooit een pootje van die driepoot Varta afknippen omdat de batterij dan een beetje scheef op de print komt te liggen en dat vind ik geen gezicht.
Die batterij heeft een afstand van 25 mm en ik denk dat je een lengte van 33 mm nodig hebt.Inderdaad https://www.batterijenhuis.nl/varta-cr1-2aa-slf heeft ze ook, helaas is het lang geleden dat ik ze besteld heb. Cosmetisch maakt het mij niet zoveel uit (ze zitten in de synthesizer), als ze batterij maar goed vast zit en niet gaat lekken.
Een 2032 (Duracell) heeft een capaciteit van slechts 0,235 Ah, hetgeen betekent dat deze 5x eerder leeg is dan een 1,2Ah batterij. Uitgaande van normaal vervangen om de 10 jaar zal jij nu waarschijnlijk al moeten vervangen over één jaar.Ik heb alle esq-s de batterijen vervangen met een batterij houder knoopcelbatterij 2032. Wat ik heb gedaan is van de oude batterij de gehele pootjes bewaard die ombuigen naar het midden en daar aan de houder solderen. Waarschijnlijk moet ik wel elke 5 jaar de batterij vervangen. Hij doet het nu goed. 1 jaar na dato.