darkQ - Plow the comma (live beatstep pro acid tryout)

oli303

Ouwe rot
Vorige week was syntherklaas langs geweest met de beatstep pro en ik dacht ik ga eens een videootje maken van ik die aan knopjes draait en op toetsjes duwt ;)

En het is vrij acid-achtig geworden.

Het internet staat vol bleepsy-blupsy modular videootjes, dus bij deze de mijne... want videootjes zijn leuk :D

'k Ga binnenkort (als ik tijd heb) eens mijn diy eurorack conceptjes uitwerken.
En 'k zou ook eens een nieuwe site moeten maken waar jullie mijn oude VSTi's kunnen downloaden (Megadirty enzo ...)
En als ik nog meer tijd heb, zal de Megadirty mss eens onder handen nemen en updaten (als ik mijn originele source files nog vind op 1 van 20 oude HDDs) ;)

je begint erg abrupt, een mooie intro zou niet misstaan. Dan die bliepjes op het eind doen pijn aan de oren, ik denk dat je teveel hoog hebt op dat geluid. Voor de rest wel leuk om te zien en te luisteren, wel wat kort.. mocht gerust wat langer duren.. Succes ! :)

je begint erg abrupt, een mooie intro zou niet misstaan. Dan die bliepjes op het eind doen pijn aan de oren, ik denk dat je teveel hoog hebt op dat geluid. Voor de rest wel leuk om te zien en te luisteren, wel wat kort.. mocht gerust wat langer duren.. Succes ! :)

Het is een tryoutje van mijn nieuw speelgoed.
Het is idd een beetje te veel van dat hoog hier en daar ;)

Dit is zeker geen te releasen track. Daarvoor ontbreekt er wat te veel aan en zou ik ook iets meer nabewerking & arranging doen, maar dan is het niet meer zo live natuurlijk...

Ik vind de manier hoe je live drum-patronen kan switchen en manipuleren met de beatstep pro zeer leuk. Ik ben nu aan het zien hoe ik dit kan integreren met mijn workflow in bitwig. (Opnemen van de live stuff, maar toch nabewerking van foutjes/toevoegingen/...etc toestaan)

Leuk bezig, ik hoop de aanzet tot nog meer. "Pull The String" vond ik trouwens helemaal top! :okdan:

Er komt zeker meer.
Eigenlijk ben ik nu in tryout fase wat aan het kijken wat ik hoe zou kunnen releasen.

Ik heb eigenlijk een thema album volledig klaar om online te releasen, maar ik ben nog aan het bekijken waar ik dat zou releasen en hoe.
Ik vind bandcamp wel leuk. Ik heb daar ook al redelijk wat leuke bands ontdekt...

Iemand tips/ideeën? ;)

Back