• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio elc. ATC-1 + Machinedrum + RS7000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
een maatje van me vroeg of ik deze voor hem wilde verkopen dus bij deze, te koop:

studio electronics ATC-1 met 3 filter modules(303,moog en sems) vraagprijs 700euro
info hier

elektron machindrum vraagprijs 1100euro
info hier

en van mij moet ook iets weg =( heb gewoon te veel geld uit gegeven in eet nu droog brood en kan me huur niet mee betalen. heb lang lopen piekeren wat ik er dan uit zou moet doen en toen uit gekomen op de RS7000.

Yamaha RS7000 64MB + 8en16MB smartmedia card + usb smartmediacard schijver + scsi cdrom player en alle orginele sofrware handleidingen ook de nedelandse. deze is RS7000 is in nieuwstaat. vraagprijs 1250euro.
info hier

of anders als er geen intresse in de RS7000 is moet dan toch misschien maar m'n Monomachine er uit. het is dus niet, dat ze allebei weg gaan. dus of de RS7000 of Monomachine (vraagprijs voor MM is 1300 euro)

helaas heb wij geen intresse in een ruil want hebben het geld gewoon nodig.

prijskraker !!

prijskraker !!

studio electronics act-1 voor 650 euro
machinedrum voor 1100 euro
RS7000 nu met extra zipdrive+disk en natuurlijk alle hierboven genoemde extra's voor 1150 euro
of
Elektron Monomachine voor 1300euro

gaat echt zo slecht in nederland dat 1050 euro voor een rs7000 met de boven genoemde opties te veel is. lager als dit kan ik echt niet gaan.

het is echt een geweldig apparaat, als ik geen geld nodig had was hij ook zeker niet weg gegaan want ik heb hem nog geen maand, maar heb gewoon twee grote aankopen achter elkaar gedaan en daarvoor zit ik nu met een probleem.

zal nog even vermelden wat je er allemaal voor krijgt:

de rs7000
2 x een smartmedia kaart van 8 en 16MB
1 x usb smartmedia kaart reader/writer + de software
1 x scsi cd-rom player
1 x scsi 100MB zip-drive + disk
alle orginele bijgeleverde software en sample cd's, manuels ook een nederlandse versie.
alle benodigde usb,scsi en stoom kabels die je nodig het voor deze set.

niemand kan mij vertellen dat 1050 euro voor deze set te veel is toch??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back