bass-molecules
M'n waakhond .... !!
een maatje van me vroeg of ik deze voor hem wilde verkopen dus bij deze, te koop:
studio electronics ATC-1 met 3 filter modules(303,moog en sems) vraagprijs 700euro
info hier
elektron machindrum vraagprijs 1100euro
info hier
en van mij moet ook iets weg
heb gewoon te veel geld uit gegeven in eet nu droog brood en kan me huur niet mee betalen. heb lang lopen piekeren wat ik er dan uit zou moet doen en toen uit gekomen op de RS7000.
Yamaha RS7000 64MB + 8en16MB smartmedia card + usb smartmediacard schijver + scsi cdrom player en alle orginele sofrware handleidingen ook de nedelandse. deze is RS7000 is in nieuwstaat. vraagprijs 1250euro.
info hier
of anders als er geen intresse in de RS7000 is moet dan toch misschien maar m'n Monomachine er uit. het is dus niet, dat ze allebei weg gaan. dus of de RS7000 of Monomachine (vraagprijs voor MM is 1300 euro)
helaas heb wij geen intresse in een ruil want hebben het geld gewoon nodig.
studio electronics ATC-1 met 3 filter modules(303,moog en sems) vraagprijs 700euro
info hier
elektron machindrum vraagprijs 1100euro
info hier
en van mij moet ook iets weg
heb gewoon te veel geld uit gegeven in eet nu droog brood en kan me huur niet mee betalen. heb lang lopen piekeren wat ik er dan uit zou moet doen en toen uit gekomen op de RS7000.Yamaha RS7000 64MB + 8en16MB smartmedia card + usb smartmediacard schijver + scsi cdrom player en alle orginele sofrware handleidingen ook de nedelandse. deze is RS7000 is in nieuwstaat. vraagprijs 1250euro.
info hier
of anders als er geen intresse in de RS7000 is moet dan toch misschien maar m'n Monomachine er uit. het is dus niet, dat ze allebei weg gaan. dus of de RS7000 of Monomachine (vraagprijs voor MM is 1300 euro)
helaas heb wij geen intresse in een ruil want hebben het geld gewoon nodig.

weg. doe maar een voorstel.