• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Vesta Fire RV-2 Stereo spring reverb (of veren galm)

Prijs
375 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Kraan

Ouwe rot
Fan-tas-tisch ding. Ik verkoop hem namens anderen uit een nalatenschap. En het maakt me niet uit dat de verkoop even duurt, want in de tussentijd geniet ik er zelf van in mijn studio.

Echter moet ik ook keuzes maken (qua ruimte, financiƫn en focus) en kan ik niet zelf allerlei pareltjes uit de nalatenschap overnemen. Dus ik zoek een liefhebber voor deze.

Verzenden kan, maar ophalen heeft de voorkeur.

Staat ook op Marktplaats, maar dat is niet echt het juiste publiek voor dit ding. De vraagprijs ook wat lager gezet op Synthforum. Veel lager ga ik voorlopig niet. Hier kan geen digitale spring algoritme tegenop. En zo vaak zie je niet een stereo echte verengalm. Helemaal niet in deze staat en kwaliteit.

Attachments

• IMG_6863~2.JPG
    IMG_6863~2.JPG
    96 KB · Bekeken: 141
  • IMG_6862~2.JPG
    IMG_6862~2.JPG
    117,9 KB · Bekeken: 136
  • IMG_6864~2.JPG
    IMG_6864~2.JPG
    70,5 KB · Bekeken: 128
  • IMG_6861~2.JPG
    IMG_6861~2.JPG