smackos
Gepokt en gemazeld
Ach dat gaan gewoon door de TC electronic Finalizer op Quantigy 1" mastertape en dan klinkt het weer kraakhelder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door d.j.conflict
ik heb sterkere tracks gehoord van je sander... ik snap je bedoeling wel,daar niet van maar de mix is echt slecht,als je dit uitgebracht wilt zien hoop ik dat je label een hack of a masterer heeft want de verhoudingen zijn wel ver te zoeken,wat jammer is want dat doet de track geen goed....
wat ik begrepen heb is dit een stereo opname en niet een multi dus,als je een nieuwe maakt zou ik toch zeker wat meer aandacht aan je mix schenken...voor iemand wiens tracks gereleased worden mogen je mix-skills nog wel wat aan worden gedikt....ik snap het underground idee,maar dat neemt nog niet weg dat je mix dan niet in balans hoeft te zijn lijkt mij....
verder geen commentaar....
Origineel geplaatst door bob303vs909
oh, en die ouw lullen die vroeger in detroit de eerste techno maakte, deden dat met een dx21, een 707 en een atari en die hadden geen vette monitors, finalizers en focusrite red's......
Origineel geplaatst door sander
Maar het blijkt dus gedeeltelijk in dikke vette studio's te zijn gemaakt. Of gold dat alleen voor die ouwe chigago house. Er is een topic over geweest op dit forum geloof ik.
Origineel geplaatst door Arv
In die documentaire over house wordt het ook duidelijk dat het gros van de eerste techno en house ook op redelijke hi-end apparatuur werd gemaakt.
Origineel geplaatst door bob303vs909
Misschien geld dat wel voor de house scene in chicago, maar ik ben 7 jaar geleden in de studio waar mad mike en aux 88 onder andere hun muziek produceerden geweest, en die was niet zo high end hoor...verre van....en dan hebben we het al over 1997...kun je nagaan hou dat 10 jaar daarvoor was....
Origineel geplaatst door smackos
Deze track is binnen afzienbare tijd te beluisteren op de BRONSON QUEST compilatie.

Origineel geplaatst door sander
Bedankt vrienden![]()
Das helaas niet helemaal waar. Dat dachten ik en vele andere ook. Maar het blijkt dus gedeeltelijk in dikke vette studio's
te zijn gemaakt. Of gold dat alleen voor die ouwe chigago house. Er is een topic over geweest op dit forum geloof ik.
Anders kan Bobhabat dat wel even toelichten.
Origineel geplaatst door d.j.conflict
ik heb sterkere tracks gehoord van je sander... ik snap je bedoeling wel,daar niet van maar de mix is echt slecht,als je dit uitgebracht wilt zien hoop ik dat je label een hack of a masterer heeft want de verhoudingen zijn wel ver te zoeken,wat jammer is want dat doet de track geen goed....
wat ik begrepen heb is dit een stereo opname en niet een multi dus,als je een nieuwe maakt zou ik toch zeker wat meer aandacht aan je mix schenken...voor iemand wiens tracks gereleased worden mogen je mix-skills nog wel wat aan worden gedikt....ik snap het underground idee,maar dat neemt nog niet weg dat je mix dan niet in balans hoeft te zijn lijkt mij....
verder geen commentaar....

Origineel geplaatst door 6 trak
hoolie sjipz... heb deze thread over het hoofd gezien blijkbaar...
erm... het katten thema in je avatars vind ik beter......

altijd... deze wel...Origineel geplaatst door sander
en ja die kat is cool he![]()

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Verder zijn de melodieen uit de maat en niet echt muzikaal ofzo..
Origineel geplaatst door bobaphat
Jezus heee kan je nou nog niet mijn naam spellen..![]()
Ik had ergens een leuke link naar een interview met Kevin Saunderson en Juan Atkins...
iig neem maar van mij aan dat het echt geen budget studio's waren. Allemaal Jupiter 8, dikke 48kanaals tafels, hele wandrekken vol met randapparatuur. In die tijd (1991 en later) had bijna elke Detroit producer wel een Kurzweil K2000, die dingen kosten toen ter tijd ontzettend veel geld.