[jamsessietje] C738 - forever lost

C738

Meubilair
HOEBA!

Ome C is weer eens aan het knutselen geweest met het volgende resultaat:

Forever Lost

't is een proefopname, en mijn stem zwabbert een beetje maar ik hoop toch dit nummer te doen komende zaterdag op Xperience 2 :D.

Groetjessss,

-Robin-

ik vind het lekkerr... maar,voor mij zou er nog een tegenmelodietje mogen bijkomen... om het een beetje drukker te maken ;o)

Dat zou een mooi klusje zijn voor de MKS50 :D.

'k liep inderdaad te spelen met het idee om dr een hoog arpeggio achtig riedeltje in te zetten.
Vanavond hoop ik een nieuwe versie te kunnen posten en ook de tekst wat uitgebouwd te hebben.

-C-

Hij is leuk en pittig zoals je zelf zegt aan het einde van de song.

Misschien nog een leuke tip om een pitch shifter door je stem heen te halen tegen het einde van de song. Bijv. een oktaaf hoger en er dan de sequence erbij te doen. DIe sequence zou dan weer een oktaaf lager kunnen. Zomaar een suggestie.

Apart hoor. Toppie!!!!

Thanks thanks voor de -onderbouwde- kritiek iedereen!

De laatste tijd heb ik echt een hele sterke drang om dit soort dingen te maken.
Zou ik die baslijn ook uit een MC-202 of SH-101 kunnen halen?
'k Heb wel een SuperBassStation maar ik weet niet of ik dat diepe gedempte grommen van die bas na kan maken. Vanavond probeer ik dat eens uit.

-C-

Lekker hoor! Misschien nog iets meer elementen? Iets van strings...

Stem mag ook wel iets harder in de mix denk ik

Hij is lekker !
Zou idd wel de stem wat harder en warmer laten klinken..en voor het hele foute ook een duitse versie :D

Ik ben er trouwens Zaterdag wel bij :halleluja

je hebt de nieuwe versie waar je over spreekt nog niet geupload?
vind deze track wel vet,jammer dat ie nog niet helemaal uit de verf komt....
werk nog iets aan het dikker maken van je sounds,sommige dingen mogen wat harder(de stem),en sommige dingen wat warmer zoals de snare,verder erg nice,wat heb je gebruikt voor de stem als ik vragen mag?
verder top :okdan: lekker duister trackie!!!

Origineel geplaatst door d.j.conflict
wat heb je gebruikt voor de stem als ik vragen mag?

't is mijn eigen stem, en ik haal hem door de yamaha A4000. Daar zit een compressor / distortion effect in.
Verder geef ik een klein beetje delay mee en op sommige punten een tikje reverb.

-C-

Tof :L

lekkere electro. klinkt heerlijk retro

Back