Weer een nieuw lid, hallo allemaal!

Syntax Terror

Oktoknoppie
Hallo allemaal, heb me ingeschreven na een bezoekje aan Feedback (Rotterdam) Heel gek, want ik wist niet van het bestaan van dit forum af, terwijl ik mezelf toch een redelijke internet-junk mag noemen, en ook nog is niks anders doe thuis dan met m'n knopjes spelen (ja ik bedoel hier uiteraard die van apparaaten :) ) Maarrrrrr goed. Ik ben zeker geen prof. en hoop hier veel te leren, zeker als het gaat om masteren...komt wel goed geloof ik!
Mijn muziek stijl is teKno met een K, en verder behoor ik tot het uitschot van de maatschappij (hee, dat vind de maatschappij hè, I'm open minden! :D ) omdat ik het ook nog eens heerlijk vind om gabber en terror te maken! Verder luister ik graag naar: The Doors, jaren 70 muziek, jungle,house in het algemeen, jaren 90 alternatieve muziek. Eigenlijk van alles wel dus.

Oja als ik op de PC muziek maak gebruik ik FruityLoops omdat ik simpel ben (vooral in het weekend s'nachts, errug simpel)

Groeten aan alle mede freaks en muzikanten.

Syntax Terror

in case you want to know: voor een lijst met mijn spulletjes check www.syntaxterror.com/studio.htm

Welkom!

Kun jij mij uitleggen waarom jij van TeKno met een K houdt en wat het volgens jou het verschil is tussen Tekno en Techno?

Welkom....

gr. Mario

.......

'k Heb soms van die uitspattingen. Leuke site, leuke foto's :D

-C- (Robin dus;))

Origineel geplaatst door bikkel
Uit Leiden? Euhh ken je Chantal toevallig?

Emmm.. Wel een Chantal uit Amsterdam, Woon trouwens nu een jaartje in Leiden. Daarvoor in Voorhout gewoont.
Dus, maar nu moet ik wel zeggen dat ik een heeeeel slecht geheugen heb. Gezichten onthou ik nog wel, maar namen...... :confused:

willkommmen.....

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    4,5 KB · Bekeken: 160
Nee ik ken weer in Leiden wat mensen via haar. Maar aangezien ik waarschijnlijk net zo slecht ben in namen als jou houdt het hier verder dan op :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom!
ja dat zou ik ook wel eens willen weten.....

teKno is een muziek style die eigenlijk een beetje weg heeft van: jungle+acid geluiden+ gabber snelheid bassjes MAAR niet van die Juno gabber geluiden!!! + relaxte geluiden die zeg maar op de 16 maat herhalen. Zodat je zowel een snel ritme heb als meer vage geluiden die wat langer uitgerekt zijn..... Ja het is een vage omschrijving.. Maar die muziek is ook wel vaag. De meeste mensen die teKno maken geven dit vrij voor iedereen om te downloaden en te branden. Het gaat bij teKno niet om commercie, of om hits, maar om "free music for free people" om lol te hebben met muziek maken en feesten.... Er worden ook veel live optredens gehouden, dan sta ik er altijd een beetje bij te :{ :D
Soms wordt er ook gewoon een techno of hardcore plaat snel (+12%) afgedraaid op teKno feestjes hoor... een beetje vaag dus, maar wel lekker!

Origineel geplaatst door bikkel
Nee ik ken weer in Leiden wat mensen via haar. Maar aangezien ik waarschijnlijk net zo slecht ben in namen als jou houdt het hier verder dan op :D

Bedoel je mensen van DSTRUCT?? En waar ken ik dat logo nou van ???(je avatar)

Origineel geplaatst door dekzster
willkommmen.....

Haha, ja, ik heb mezelf maar genoemd naar mijn jeugdige COMMODORE64 Trauma.
Zat ik honderden regels code in te typen. Was ik klaar en dan het spannende moment: RUN
En ja dan werdt je keer op keer getrakteerd op een SYNTAX ERROR IN LINE BLAH BLAH BLAH
AAARRGGG :stupid . Je kan trouwens de chip uit de C64 (de SID) gebruiken om je eigen synth te bouwen. een soort SID-station alleen dan goedkoper. Ik ben er ook mee bezig en het valt eigenlijk best tegen (solderen van kleine onderdeeltjes, priegel werk) check www.midibox.org

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Bedoel je mensen van DSTRUCT?? En waar ken ik dat logo nou van ???(je avatar)

Ja onder andere.

Dat is het logo van Epileptik uit Frankrijk, geen onbekende voor je als je echte Hardcore houdt :)

Back