Syntax Terror
Oktoknoppie
Hallo allemaal, heb me ingeschreven na een bezoekje aan Feedback (Rotterdam) Heel gek, want ik wist niet van het bestaan van dit forum af, terwijl ik mezelf toch een redelijke internet-junk mag noemen, en ook nog is niks anders doe thuis dan met m'n knopjes spelen (ja ik bedoel hier uiteraard die van apparaaten
) Maarrrrrr goed. Ik ben zeker geen prof. en hoop hier veel te leren, zeker als het gaat om masteren...komt wel goed geloof ik!
Mijn muziek stijl is teKno met een K, en verder behoor ik tot het uitschot van de maatschappij (hee, dat vind de maatschappij hè, I'm open minden!
) omdat ik het ook nog eens heerlijk vind om gabber en terror te maken! Verder luister ik graag naar: The Doors, jaren 70 muziek, jungle,house in het algemeen, jaren 90 alternatieve muziek. Eigenlijk van alles wel dus.
Oja als ik op de PC muziek maak gebruik ik FruityLoops omdat ik simpel ben (vooral in het weekend s'nachts, errug simpel)
Groeten aan alle mede freaks en muzikanten.
Syntax Terror
in case you want to know: voor een lijst met mijn spulletjes check www.syntaxterror.com/studio.htm
) Maarrrrrr goed. Ik ben zeker geen prof. en hoop hier veel te leren, zeker als het gaat om masteren...komt wel goed geloof ik!Mijn muziek stijl is teKno met een K, en verder behoor ik tot het uitschot van de maatschappij (hee, dat vind de maatschappij hè, I'm open minden!
) omdat ik het ook nog eens heerlijk vind om gabber en terror te maken! Verder luister ik graag naar: The Doors, jaren 70 muziek, jungle,house in het algemeen, jaren 90 alternatieve muziek. Eigenlijk van alles wel dus.Oja als ik op de PC muziek maak gebruik ik FruityLoops omdat ik simpel ben (vooral in het weekend s'nachts, errug simpel)
Groeten aan alle mede freaks en muzikanten.
Syntax Terror
in case you want to know: voor een lijst met mijn spulletjes check www.syntaxterror.com/studio.htm
.

. Je kan trouwens de chip uit de C64 (de SID) gebruiken om je eigen synth te bouwen. een soort SID-station alleen dan goedkoper. Ik ben er ook mee bezig en het valt eigenlijk best tegen (solderen van kleine onderdeeltjes, priegel werk) check