6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
erm hoezo... die werkt toch echt ook gewoon met HEX...Origineel geplaatst door Christov
mja maar ik modplugde en was dus neit heximaal gewent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
erm hoezo... die werkt toch echt ook gewoon met HEX...Origineel geplaatst door Christov
mja maar ik modplugde en was dus neit heximaal gewent
Origineel geplaatst door Breed
ik ben al 10 jaar een tracker. Maar dit is wel een feit: een tracker is moeilijk te leren, maar als je het eenmaal kent kan je dingen zoveel sneller doen omdat je zoveel met het keyboard kan doen in plaats van de muis.
Ligt er een beetje aan wat voor muziek je maakt. Voor pop- en demomuziek is een tracker ideaal en als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt, kun je heel erg snel een track in elkaar zetten (sneller dan met een volwaardige sequencer als Logic/Cubase/Sonar, da's mijn ervaring).Origineel geplaatst door Jack 'n Jill
Oh, is dat het grote voordeel van een Tracker!?! Verhoogt dat de output!?
Het zal nog wel even duren voordat het af is, maar het klink veelbelovend. De MAC port is ook onderweg...

erm... wat deed je dan, alleen samples door elkaar mixen?Origineel geplaatst door Christov
ehm ik deed nooit effectjes in modplug...en die patterntochniet, die loopt toch tot 16..

nee klopt idd, eigenlijk is het gewoon een beetje dubbel op...Origineel geplaatst door Christov
overigens bij modplug had ik nooit in die achterste kolom het volume maar achter het note en isnturmetn nummer...is dit alleen in modplug of doe ik iets heel raars in renoise
Ehm, je kunt in de 'demo-versie' van Renoise gewoon gebruik maken van VSTi en VST. Enige wat niet werkt is ASIO. Als je een oude SBLive hebt, mis je wat dat betreft niets, gezien dat ding niet fatsoenlijk met ASIO wil werken (DirectSound gaat wel goed).Origineel geplaatst door Chinetti
ik zit nog vast aan de demo versie die me niet toestaat om vsti te gebruiken.
Het ontbreken van SysEx vind ik ook één van de grootste nadelen van Renoise. Iets simpels als een GS-reset is onmogelijk met dat programma. Als geregistreerd gebruiker heb je de mogelijkheid om suggesties aan te dragen voor het programma. Er zijn al mensen die dat hebben gedaan, maar tot op heden zit het er niet in. Misschien dat versie 1.3 (die er aan zit te komen) het wel kan.Het gebrek aan sysex, betekent dat dat ik bepaalde midi functies niet meer kan communiceren met mijn hardware? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?