Roland SH-5 bovenklep

Status
Please reply by conversation.

JurgeN

Ouwe rot
Hoi,

Ik heb vorig jaar een Roland SH-5 gekocht, maar helaas zat de bovenklep er niet bij.

Is er iemand die er 1 heeft liggen toevallig die ik voor een zacht prijsje kan overnemen?

JurgeN

Idd, denk dat als iemand er een heeft staan en vergeten is mee te geven. Dat 450-600 geen gekke prijs is. Beter na laten maken. Dure stofkap :)

Heeft een mrs-2 geen zelfde kap. Een vinden met kap. mrs-2 weg zonder. Is een omweg. ;)

Heeft een mrs-2 geen zelfde kap. Een vinden met kap. mrs-2 weg zonder. Is een omweg. ;)

Als je de ProMars bedoeld, die ziet er heel anders uit....

De klep (na) laten maken is overigens ook niet eens zo'n gek idee....

JurgeN

De klep (na) laten maken is overigens ook niet eens zo'n gek idee....

JurgeN

Ik had destijds bij de mijne een plexiglazen laten maken, overigens niet dat ik het origineel niet had maar omdat die al het mooie verbergt maar één laten maken die het stof tegenhoud en toch de SH-5 zichtbaar houd.
Denk niet dat iemand zijn originele klep verkoopt, zal een stuk minder opbrengen bij verkoop.

Ik had destijds bij de mijne een plexiglazen laten maken, overigens niet dat ik het origineel niet had maar omdat die al het mooie verbergt maar één laten maken die het stof tegenhoud en toch de SH-5 zichtbaar houd.
Denk niet dat iemand zijn originele klep verkoopt, zal een stuk minder opbrengen bij verkoop.

Ik kan me zo voorstellen dat er een SH-5 'beyond repair' is en men bruikbare onderdelen verkoopt...

@marcuuu: Ik heb ook een Fender Rhodes, maar wel inclusief klep....

JurgeN

Snap dat je een echt wil. Maar een namaken. Dat is het ook weer niet. Weet ook niet wat je van plan ben als er een nep bij zit. Ik zou een flightcase. Maar de SH-5 in blijft zitten en dan de deksel er af kan halen. Dan schuif je deksel in scharnier en klap dicht.. Als je wil doe je deksel er op kun je er iets boven op zetten. Gebruik je de Sh-5 niet deksel er op tegen stof. Wil je ermee de deur uit. deksel er op :)

Als je er eentje zou willen laten namaken heb je misschien wat aan gitaristenland.
Er zijn daar nogal wat mensen die te maken hebben met houtwerk+tolex bekleding (gitaarversterkers en -koffers).

Status
Please reply by conversation.
Back