Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

deze is prach-tig ! Wow, kan zo op de radio gedraaid worden. Succes ermee !!![]()
Zeker mooi gemaakt, ik sluit me bij Jan aan dat dit heel goed klinkt als productie en ook gewoon een mooi liedje is.

Wil je 'm downloadbaar maken? Dan kan ik 'm ook beluisteren wat gestreamd helaas niet slaagt.
"Best" leuk. Ik ben wel wat verwend met al je vorige superproducties...![]()

Wil je 'm downloadbaar maken? Dan kan ik 'm ook beluisteren wat gestreamd helaas niet slaagt.
"Best" leuk. Ik ben wel wat verwend met al je vorige superproducties...![]()

je maakt veel mooie dingen die inderdaad zo op de radio kunnen, wanneer komt je album uit?![]()

Gewoon de vocalen muten.Allereerst oprechte dank voor de waardering.
Secundo : goeie vraag. Door de jaren heen heb ik heelwat tracks gemaakt met vocals die ik van het internet heb gevist, gekregen op vraag enz. Daarna geknipt, geplakt, melodielijnen aangepast (soms van mineur naar majeur en omgekeerd) Al de rest doe ik zelf. Gitaar, bas, drums, keyboard, zodanig dat het iets totaal anders wordt dan het origineel. Punt is - zelfs al staat mijn resultaat mijlenver van het origineel - ik bezit niet de rechten op de vocals. Om daarvoor goedkeuring te krijgen...titanenjob.
Herkenbare gevoelens en inderdaad, het gras is altijd groener aan de overkant en het maakt ook niets uit dat jij of ik een plaat uitbrengt, maar aangezien het toch niet uitmaakt waarom ook niet?Puur plezier dus en eerlijk, ik vind m'n eigen tracks ook geen pottenbrekers. (zonder valse bescheidenheid - en er zijn tracks op SC die 10.000 x beter zijn die als ik ze hoor, mezelf afvraag of ik niet beter koekjes kan bakken)
So..maybe one day.![]()

Dat is een optie.Gewoon de vocalen muten.![]()

en het maakt ook niets uit dat jij of ik een plaat uitbrengt, maar aangezien het toch niet uitmaakt waarom ook niet?![]()

.
. En dat je geen geduld hebt, doet niet ter zake. Gewoon blijven streven naar perfectie.