47mf 16v caps - online?

KSUS

The Syncopath
Hi guys,

Ik begin mijn S90 te missen, die start niet meer op. Zijn hoogstwaarschijnlijk 3 caps van wat ik lees.

http://www.motifator.com/index.php/forum/viewthread/478647/

Anywayss.. ik ben al een tijdje uit de soldeerwereld, mijn soldeer tijd stamt af van voordat we alles op internet bestelde.

Waar halen jullie je caps? Ik vind ze wel hoor op google, maar ik weet van vroeger dat je soorten hebt hierin en sommige moest je voorheen echt vermijden (korte lifespan.)

47uF bedoel je denk ik?

Ik kan je wel een aantal KME 47uF/35v opsturen als je wilt. Er liggen hier meer dan ik ooit nodig ga hebben, pb me maar bij interesse.

thru hole idd.

3 stuks, ik had die specs van een kerel op het forum uit die link.

" I used 47mf 16v caps that I happened to have in my parts cupboard. "

Die van jouw zijn 35v, is dat wel okay?

de 35v is het maximale voltage wat de cap aan kan en kan dus prima gebruikt worden. beetje overcapaciteit is alleen maar wenselijk. ze zijn 105c, beter bestand tegen warmte en normaal gesproken hebben ze daardoor ook een langere levenduur dan 85c.
47mF (47000uF) zijn flinke jongens en het lijkt me sterk dat die in je Yamaha zitten. Voor de zekerheid eerst even doorgeven wat er precies op de caps vermeld staat.

edit;
Ik type veel te langzaam..... :)

Haha :P

Was aan het snel reageren. Kunnen we weer boeken over schrijven ... ;) :D

Tip: lees eens de grote recap draad, staan enkele goede zaken in die wss veel zullen verduidelijken voor ts.
Bvb nu voorlaatste post.:engel:

Wat een top reacties, nice. ik ga op de ipad ff de thread lezen.

In de link die ik stuurde zat ook een service manual, daar staat op waar die dingen zitten en dan ga ik ff lezen welke het zijn als ik hem open heb van het weekend.

Nu ik op die electrosite zit te struinen heb ik meteen zin om weer van die verzamelbakkies enzo te halen met alle soorten weerstandjes enzo. Maar tis allemaal smd nu

[edit] - nu wil ik natuurlijk ook weer een soldeerstation, me wagentje puilt alweer uit. ik zie van rond de 200, mooie spullennnnnnnn.

Back