Moog III-p voor $ 35k

Ik zou het best de kleinere versie willen kopen . Maar reken er maar wat de invoerrechten zijn. Dus 70k zal dat wel worden voor deze.

De vraag is nu of Behringer met een kloon gaat komen van $499.

Het is zelfs scheikundig bewezen dat Music Group Elektron zal gaan opkopen... :D

Bouw_materie.PNG

ik heb zelf een TSOTM2 MIDI, zij het enigzins aangepast. Deze komt wel HEEL dichtbij de Moog modular, voor als je 1 vd 40 misloopt ;-)

Die andere gelimiteerde moog modular reissue (55? Of kleinere 35? Variant) was toch ook 35k?

Heel snel gekeken zou ik dan toch voor die gaan.

Maar wat lul ik. Zullen wel totaal verschillend zijn. Ik ken de III zelfs niet.

Deze zijn mooi gemaakt echter wat me al eerder opgevallen is zijn de Jack,volledig onduidelijk wat type (merk) van jacks er gebruikt wordt.

In de header van de website is het overduidelijk switchcraft,op andere fotos zie ik dan duidelijk weer dat het goedkopere zijn.

Heb ze hier voor me liggen : kwaliteit is prima , inclusief de jacks .
Ook sound is erg goed
Zelfde geld voor moslab en cotk modules die ernaast liggen .
Gelukkig heel wat keus inmiddels voor mensen die niet perse het mooglogo ( en de moogprijs) hoeven

Die andere gelimiteerde moog modular reissue (55? Of kleinere 35? Variant) was toch ook 35k?

Heel snel gekeken zou ik dan toch voor die gaan.

Maar wat lul ik. Zullen wel totaal verschillend zijn. Ik ken de III zelfs niet.

55 is wat strakker / moderner mn wat oscilators betreft ( 921 versus901). System 3 heeft 901 oscilatoren : iets minder stemvast en wat meer richting minimoog oscilators
Rest is grotendeels gelijk ( eg, vca, vcf) behoudens seq ( system 55) en 4ch mixer ( system3)

Back