Marc Ouwe rot Lid sinds 28 april 2004 Berichten 1.336 11 Maart 2018 #1 Ik heb een ambient stukkie van mij voorzien van een beatje. Hoop dat ie smaakt
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 11 Maart 2018 #2 Hij smaakte, heel fijne plaat, lekker chill en rustig. Mooi gedaan, ik zou het niet kunnen. Probz !
Luctae syncopaat Lid sinds 6 juni 2010 Berichten 1.444 Locatie 't Gelders Eiland 11 Maart 2018 #3 Ik vind het een zeer fijne plaat! Het techno aspect ontgaat me wel een beetje, maar dat doet niks af aan het feit dat ie tof is!
Ik vind het een zeer fijne plaat! Het techno aspect ontgaat me wel een beetje, maar dat doet niks af aan het feit dat ie tof is!
Marc Ouwe rot Lid sinds 28 april 2004 Berichten 1.336 11 Maart 2018 #4 e-Gloomy-nations schreef: Hij smaakte, heel fijne plaat, lekker chill en rustig. Mooi gedaan, ik zou het niet kunnen. Probz ! Zie meer... Bedankt voor het luisteren en je reactie! Ik ben blij dat hij smaakt Depressoptimist schreef: Ik vind het een zeer fijne plaat! Het techno aspect ontgaat me wel een beetje, maar dat doet niks af aan het feit dat ie tof is! Zie meer... Veel dank! Noemen we het anders gewoon Techno-Zero no sugar Ben blij dat je hem tof vind
e-Gloomy-nations schreef: Hij smaakte, heel fijne plaat, lekker chill en rustig. Mooi gedaan, ik zou het niet kunnen. Probz ! Zie meer... Bedankt voor het luisteren en je reactie! Ik ben blij dat hij smaakt Depressoptimist schreef: Ik vind het een zeer fijne plaat! Het techno aspect ontgaat me wel een beetje, maar dat doet niks af aan het feit dat ie tof is! Zie meer... Veel dank! Noemen we het anders gewoon Techno-Zero no sugar Ben blij dat je hem tof vind
peterdh Collabs Lid sinds 13 april 2007 Berichten 3.484 Locatie Velserbroek 11 Maart 2018 #5 Mooie track Marc! Dacht heel in het begin "gaat dat wel goed met een beat", maar dat gevoel was snel verdwenen. Mooi!
Mooie track Marc! Dacht heel in het begin "gaat dat wel goed met een beat", maar dat gevoel was snel verdwenen. Mooi!
funkaholic1972 Micro lid Lid sinds 26 augustus 2008 Berichten 707 Locatie Den Haag 11 Maart 2018 #6 Prachtig geproduceerd dit, ik heb met plezier zitten luisteren. Het klinkt vol en heel mooi 3D, petje af hoor!
Prachtig geproduceerd dit, ik heb met plezier zitten luisteren. Het klinkt vol en heel mooi 3D, petje af hoor!
Marc Ouwe rot Lid sinds 28 april 2004 Berichten 1.336 11 Maart 2018 #7 peterdh schreef: Mooie track Marc! Dacht heel in het begin "gaat dat wel goed met een beat", maar dat gevoel was snel verdwenen. Mooi! Zie meer... Valt mee met die beat hè? Bedankt voor het luisteren en de reactie! funkaholic1972 schreef: Prachtig geproduceerd dit, ik heb met plezier zitten luisteren. Het klinkt vol en heel mooi 3D, petje af hoor! Zie meer... Veel dank! Goed om te lezen en bedankt voor het luisteren en je reactie!
peterdh schreef: Mooie track Marc! Dacht heel in het begin "gaat dat wel goed met een beat", maar dat gevoel was snel verdwenen. Mooi! Zie meer... Valt mee met die beat hè? Bedankt voor het luisteren en de reactie! funkaholic1972 schreef: Prachtig geproduceerd dit, ik heb met plezier zitten luisteren. Het klinkt vol en heel mooi 3D, petje af hoor! Zie meer... Veel dank! Goed om te lezen en bedankt voor het luisteren en je reactie!
Krek Jungle of Wires Lid sinds 13 oktober 2007 Berichten 2.453 Locatie Randstad 11 Maart 2018 #8 Luistert heerlijk weg. Lekker chill. Heel fijn!
Marc Ouwe rot Lid sinds 28 april 2004 Berichten 1.336 12 Maart 2018 #9 Krek schreef: Luistert heerlijk weg. Lekker chill. Heel fijn! Zie meer... Bedankt Krek!