Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dankje, ik vind het een mooie bijdragenice, klinkt nice. tot zover mijn bijdrage![]()

Oww die had ik er nog wel bij kunnen zetten ja haha thanks!Wuuut geen vetplant in beeld?
Dan maar een vette beat. Ook prima.
Eyy thanks maat! Ja die kleurtjes word ik ook blij van iddGeen idee wat er allemaal gebeurt, maar het ziet er leuk uit (animaties) en klinkt erg goed. Ben onder de indruk!

Thanks!Lekker compact & klinkt prima!
Dankje! Ik heb de kleine POs nooit gehad. De KO2 voelt nergens te klein. Wat betreft secondary functions, ja die zijn er wel maar vrij logisch/gelabelt en ook niet super veel. Kan hier goed mee overweg in tegenstelling tot bijvoorbeeld een sp404 waar de secondary functies zo gezocht en begraven liggen dat ik er niet goed van werdHeel vet! Ik zie -geloof ik- dat sommigen dingen hetzelfde werken als op een pocket operator. Ik vond die laatste toch altijd tikkie te klein en te veel secondary funkties. Hoe vind je deze werken ten opzichte van een PO? Of heb je er nooit een uitgeprobeerd?

Thanks! Haha ja er is teveel leuks de laatste tijd...Ja lekker man! Heerlijke oldskool beats! En erg nice ook die diepe dub bass! Ziet er trouwens uit als leuk speelgoed die sampler, het is dat ik de laatste tijd al weer veel teveel heb gekocht, maar wie in de toekomst nog eens proberen.![]()
DankjewelDikke shizzl!![]()
Heb nog steeds een hoop plezier van de KO2. Deze vond ik ook wel weer geinig geworden, een jungle breakbeat jam:
Heb nog steeds een hoop plezier van de KO2. Deze vond ik ook wel weer geinig geworden, een jungle breakbeat jam:

Klinkt lekker![]()
Leuk jongens thanks!En ik heb met plezier geluisterd, gaaf man!