Jungle breaks op de KO2

Heel vet! Ik zie -geloof ik- dat sommigen dingen hetzelfde werken als op een pocket operator. Ik vond die laatste toch altijd tikkie te klein en te veel secondary funkties. Hoe vind je deze werken ten opzichte van een PO? Of heb je er nooit een uitgeprobeerd?

Lekker compact & klinkt prima!
Thanks!
Heel vet! Ik zie -geloof ik- dat sommigen dingen hetzelfde werken als op een pocket operator. Ik vond die laatste toch altijd tikkie te klein en te veel secondary funkties. Hoe vind je deze werken ten opzichte van een PO? Of heb je er nooit een uitgeprobeerd?
Dankje! Ik heb de kleine POs nooit gehad. De KO2 voelt nergens te klein. Wat betreft secondary functions, ja die zijn er wel maar vrij logisch/gelabelt en ook niet super veel. Kan hier goed mee overweg in tegenstelling tot bijvoorbeeld een sp404 waar de secondary functies zo gezocht en begraven liggen dat ik er niet goed van werd

Ja lekker man! Heerlijke oldskool beats! En erg nice ook die diepe dub bass! Ziet er trouwens uit als leuk speelgoed die sampler, het is dat ik de laatste tijd al weer veel teveel heb gekocht, maar wie in de toekomst nog eens proberen. 8)

Ja lekker man! Heerlijke oldskool beats! En erg nice ook die diepe dub bass! Ziet er trouwens uit als leuk speelgoed die sampler, het is dat ik de laatste tijd al weer veel teveel heb gekocht, maar wie in de toekomst nog eens proberen. 8)
Thanks! Haha ja er is teveel leuks de laatste tijd...
Dikke shizzl! 🤘🤘
Dankjewel :okdan:

Heb nog steeds een hoop plezier van de KO2. Deze vond ik ook wel weer geinig geworden, een jungle breakbeat jam:

qua jungle, moet je eens de ssamplepack Blu mar ten checken geloof gratis op bandcamp, vind je vast te gek

Back