• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modal 002 te koop (of eventueel ruil)

G

Guest

Guest
Ik zet ik mijn Modal 002 te koop. Ik heb hem nog maar net. Fabrieksgarantie tot 1 februari 2019. Maar het is niet mijn type synthesizer om verschillende redenen.
Ik heb zelf ook op dit moment van Roland een JD Xa en een system 8. Voor mij zijn dit fantastische synthesizers terwijl mogelijk velen hier op het forum denken laat maar zitten.
Wel dat gevoel heb ik dus bij de Modal. Het is zonder meer een schitterend apparaat.
Deze heeft de digitale kaart met effecten en USB audio ook ingebouwd dus echt compleet.
Heb hem gelukkig met wat koning kunnen kopen en daarom is mijn vraagprijs 3200,- euro.

In principe geen interesse in inruil behalve dan als je een mooie en in uitstekend werkende Roland JP4 hebt om mee te ruilen.

groet, Jan-Willem

geen koning natuurlijk maar korting. Was demo model en dus 3750,- zelf betaald.

Nu na ruim een week en geen enkele interesse kan ik alleen maar de conclusie trekken dat op dit forum iedereen die wel geïnteresseerd is in een Modal 002 met I/O kaart (officiële prijs ca. 4500, 00 euroJ er klaarblijkelijk al een heeft.
Mocht jij. Als forumlid nog geen Modal hebben maar er eigenlijk best wel graag ee willen neem dancontact op want ik ben bereid je eventueel met de prijs tegemoet te komen.
Wat de Jupiter 4 betreft snap ik best dat als je er een hebt die ook nog in goede staat is dat je hem dan helemaal niet kwijt wilt.

Ben er op gewezen dat mij vraagprijs wat hoog is voor dit forum.
Daarom nu voor deze echt zo hoed als nieuwe ( geen verkoop kreet maaar gewoon waar) met van fabriek af ingebouwde I/O kaart voor een vraagprijs van 2700,- euro.
Ik hoop datikmet deze prijs interessant gen voor dat forumlid die eigenlijk best een Modal 002 wilt maar tegen de prijs opziet.
Op dit moment is het gewoon de goedkoopste Modal in deze staat in Nederland, België en Duitsland.
Dus laat maar horen als je interesse hebt.

Nog geen koper gevonden. Wel een enkel ruilvoorstel maar ik heb geen zin in ruilen meer.
Misschien is het de verkeerde tijd van het jaar en is er over 1 A 2 maanden meer kans (vakantiegeld en belastingdienst).
Maar on te bewijzen dat mijn eerste conclusie wel waar is ga ik de Modal nu (tijdelijk) voor een belachelijke prijs aanbieden, namelijk 2000 euro.

Ik wacht met de verkoop nog een tijdje
. De Modal 0001wordt al niet meer gemaakt/geleverd en misschien over een jaartje de 002 ook wel niet meet leverbaar. En dan wordt het vanzelf eeen “vintage”.
Dus mag op slot .

Back