Zo, vanochten ff 1,5 uurtje met de Novation K-station lopen spelen....dit is wel een ERG lekker bakkie.....lekker snel te programmeren door duidelijke interface, goed veel goede kwaliteit knoppies etc., heel behoorlijk toetsenbord en erg lekkere sound....moet zeggen dat ik nooit zo impressed was door de novation sound, maar dit bakkie klinkt erg goed...
wel zijn alle presets in een zee van reverb geprogrammeerd maar als je dat weghaalt hoor je dat de synthengine ook zonder effecten echt goed klinkt....
tip denk ik zo..zeker als je net zoals ik eigenlijk ook een klein controllerkeyboard met knoppies zoekt...
maar nu ben ik stiekum al weer naar de virus indigo aan het kijken...damn...stopt het dan nooit?
Olaf
wel zijn alle presets in een zee van reverb geprogrammeerd maar als je dat weghaalt hoor je dat de synthengine ook zonder effecten echt goed klinkt....
tip denk ik zo..zeker als je net zoals ik eigenlijk ook een klein controllerkeyboard met knoppies zoekt...
maar nu ben ik stiekum al weer naar de virus indigo aan het kijken...damn...stopt het dan nooit?

Olaf