Ik snap de commentaren wel... Ik vroeg dan ook niet voor niets welke feedback je zou willen hebben op wat je post. Weet je... het voelt alsof je (ik) er niet echt iets van kan zeggen omdat het een WIP is. Toch heb je (ik) de tijd er voor genomen om er naar te luisteren en wil er iets (liefst iet vriendelijks) over zeggen. Dat maakt dat je (ik) niet zo goed weet wat er van te zeggen valt, want het idee is leuk, maar nog lang niet af en dat gebeurt in jouw posts wel vaak.
Dat is geen kritiek op jouw brouwsels hoor, maar meer op je momentkeuze van posten. Ik vind het persoonlijk prettiger om te luisteren naar een track die in een verder stadium is en vraagt om verdere aanzet tot voltooien, óf waar de puntjes nog op de i moeten. Dan kan ik wat zinnigs over jouw track zeggen, hoef ik je track niet 4-5 keer half af te beluisteren, én heb ik tijd om ook naar andere tracks te luisteren en op te reageren.
Dus ik hoop dat je vakantie geen vakantie is van SF, omdat er wrevel ontstaat over de reacties die je krijgt. Om nog maar niet te spreken over de eventueel ontleende toon aan geschreven tekst, die niet altijd juist wordt opgevat, omdat er zoveel meta communicatie mist.
Dus blijf lekker posten, ik vind het leuk om met elkaar, naar elkaars shizzle te luisteren!
@gloom: lekker blijven posten en reageren man, je actieve bijdrage wordt gewaardeerd!