• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CLP-170 Clavinova

aart

Aart
De Clavinova CLP-170 was in 2002 het vlaggeschip in zijn serie. De piano heeft een zeer overtuigende pianoklank door de aanwezigheid van meerdere sample layers, keyoff samples en string resonantie. Het was voor mij de eerste piano met een realistisch piano geluid en gevoel. Dit wordt nog extra versterkt door de ingebouwde iAFC. Bij dit systeem komt er bij het intrappen van het damperpedaal via 2 speakertjes aan de achterkant een extra geluidsdimensie bij, die het geluid een soort diepte geeft waardoor het echt lijkt of je achter een vleugel zit.

Maar ook de andere klanken zoals de Fender Rhodes en Wurlitzer piano, klassiek gitaar, strings en bas klinken fantastisch. Daarnaast zijn er vele mogelijkheden om de klanken aan te passen en op te slaan. De CLP-170 heeft een ingebouwde meersporenrecorder om je eigen songs op te nemen, die je kunt opslaan in het geheugen of op via de ingebouwde diskettedrive.

Ook niet onbelangrijk is het feit dat rond 2010 het GH3 klavier is vervangen (door Yamaha NL) omdat de orignele klavieren van de CLP serie een fabricage fout hebben en de toetsen lam kunnen raken.

De nummering van de Clavinova's loopt overigens heel raar waardoor het lijkt of een Clavinova 411, 570, 611 of 840 recenter zijn dan dit model. Deze piano is dus van 2002 zoals je kunt zien op de Clavinova Wiki.

Vraagprijs is 700,- of doe een goed bod. Heb je vragen geef me dan ff een PM.

Omdat ik 'm toch wel op korte termijn kwijt wil heb ik 'm prijsvraag wat aangepast. Ik wil er minimaal 500,- euro voor hebben. De eerste die mij 500,- euro biedt mag 'm komen halen.

Verkocht! :slotje:

Back