BR3YN - Come @ me bro

Jammer dat je'm als mp3 upload, ik download niet graag liedjes, maar voor jou maak ik een uitzondering omdat je ontzettend goeie kritiek op mijn nummer hebt gegeven.

Jouw track is ook dope man, lekker duister, vette kick, leuke screetches, enz.. Maar ik vond 'm iets te kort, en een té abrupt einde.

Voor de rest, ik heb me prima geamuseerd met te luisteren.

Dope !

:)

Hartelijk dank man doet deugd om dat te mogen horen!! :)

Klopt idd ik zit muurvast omtrent 't laatste stuk van deze track.

Nog aan het zoeken om een goeie outro te vinden en toch het geheel niet té repetitief te laten klinken... komt goed ;)

Geinig beginnetje.

Je kan er vast nog wel wat (melodieuze) elementen bij bedenken. Dan kan je de opbouw ook wat meer uitsmeren. Nu heb je eigenlijk alle elementen al binnen een minuut weggegeven.

Verder drukt de kick alles weg. Met dat dubstepachtige begin kan ik me daar nog wat bij voorstellen, maar in het 4x4-deel vind ik dat erg onplezierig om naar te luisteren. Die zou ik een stuk zachter zetten en misschien de sidecompressie ook wat terugschroeven.

Sterke opbouw en vervolgens een lekker strak tempo.
Die vocalen geven ook een erg bijzondere dimensie.
Wel een beetje jammer dat deze track wat aan de korte kant is.
Vind deze erg de moeite waard!

Dank je wel!
Hij is idd veel te kort en verre van af kzat even vast en heb 'm ff losgelaten om terug een overzicht te verkrijgen. Ik ga er asap terug me aan de slag :)

Geinig beginnetje.

Je kan er vast nog wel wat (melodieuze) elementen bij bedenken. Dan kan je de opbouw ook wat meer uitsmeren. Nu heb je eigenlijk alle elementen al binnen een minuut weggegeven.

Verder drukt de kick alles weg. Met dat dubstepachtige begin kan ik me daar nog wat bij voorstellen, maar in het 4x4-deel vind ik dat erg onplezierig om naar te luisteren. Die zou ik een stuk zachter zetten en misschien de sidecompressie ook wat terugschroeven.

Fantastische insteek om het uit te smeren. Typisch ik om alles meteen los te laten :)

Die kick en sidechain ga ik straks is bekijken :okdan:

Back