Geef Ippa - Nederrock & Roll (mijn favoriete lied!!)

Dilago

Ouwe rot
Heb een Nederlandse tekst gemaakt op een van mijn favoriete liedjes van een van mijn favoriete bands en ja alles zowat favoriet aan dit lied!

De zang met kopstem is wel wat uit de comfortzone voor me maar fuck it, ben benieuwd naar de meningen.

Er is nog een tweede stuk dat ik er nog achteraan kan doen. Nu nog ff te lui voor. Eerst ff de reacties peilen.

Attachments

• harm - geef ippa.mp3
    7,6 MB
Hi Dilago, gaaf experimentje en uit je comfortzone iets muzikaals te delen is dapper!
Om in deze stijl te zingen is tricky. En ik ben het volledig eens met het veilige gebruik van de kopstem.

Je zou eens in je regio op zoek kunnen gaan naar een zangcoach die je helpt met een veilige zangtechniek voor dat rauwere stemgeluid. Juist omdat het een zangstijl betreft dat je past, biedt het in de band ook een meerwaarde in mogelijkheden.

Ga vooral zo door en houd het muzikale plezier erin! :D

Super dit man. Echt gaaaaaaan!

Wat nog beter zou zijn: beetje distrotion / saturation (sausage fattener) op de stem.. klinkt nu wat te lief bij al dat rauwe gitaar geweld.
bam jonge!

Sausage fattener klinkt interessant!

Te lief? Tja helaas story of my life. Wel mee eens maar lukt me nog niet die kopstem rauw te zingen. Dank voor je reactie bro!

Laatst gewijzigd:
@Dilago ik heb een paar keer vocalen van jou gemixt en altijd een beetje distortion er op gedaan.. niet veel maar vooral bij jou doet het wonderen

Ben niet zo’n fan van de stem zo, sorry, alsof je ineens hard moest remmen op een mannenfiets en van je zadel afschoot, zo klats, op je stang. En dan ff een track opnemen ;)

Je stem haalt het gewoon niet. Maargoed, das mijn gehoor, en daar blijkt wel iets mis mee te zijn de laatste tijd ;/

Ben niet zo’n fan van de stem zo, sorry, alsof je ineens hard moest remmen op een mannenfiets en van je zadel afschoot, zo klats, op je stang. En dan ff een track opnemen ;)

Je stem haalt het gewoon niet. Maargoed, das mijn gehoor, en daar blijkt wel iets mis mee te zijn de laatste tijd ;/
Wat ben jij grappig meneer condoom, ik lig hier in een scheur. Zal jou de volgende keer mijn ongezouten mening ook geven over jouw kutmuziek. Bovendien rijd ik alleen op damesfietsen, flikker.

Als je niks aardigs te zeggen hebt, stop er dan een condoom in en houd lekker je bek rubbertje.

oh joh zo ist helemaaal niet bedoeld. Vind je stem normaal heel fijn en veel natuurlijker, en nu niet. Dat probeerde ik met een kwinkslag over te laten komen, maar niet echt gelukt zie ik.

Nou, ik ga maar even naar een parkeerplaats om wat kerels af te werken. 🫶🌈

Had dat dan gezegd pipo, dan had ik me niet sappel hoeven maken en je een flikker hoeven noemen.

Je hebt geen ongelijk, dus geeft niet ;) stond een glimlachertje bij

Je hebt geen ongelijk, dus geeft niet ;) stond een glimlachertje bij
I overreacted een beetje ook. Nou ja zand er over.

No probz dude! Laat ff weten welke parkeerplek je binnenkort bent, maak ik t ff goed 😊

Lol! 8o)

Hey @rubbah wtf dude.. geef je nou mensen voorrang? Lekker dan.

Leuke track @Dilago - benieuwd hoe je 'm afrondt! Alleen gezongen, trouwens? Of ook de muziek gedaan?
Nee alleen gezongen.
Dank!

Back