tips voor podiumlampje ?

RpW

Stamgast
beste mensen,

ik ben al een tijdje op zoek naar 1 of 2 lampjes om op het podium (bij m'n synths) te gebruiken. Nu weet ik dat er speciale lampjes voor zijn maar die kosten al snel zo'n 40 euro per stuk. Dat vind ik toch echt een beetje te gek voor een miniscuul lamje...... Weet iemand hier toevallig een goed en iets betaalbaarder alternatief ?

alvast bedankt

Jaren '70 schemerlamp

Jaren '70 schemerlamp

Koop een schemerlamp(je).. die zijn er in alle maten, vormen en kleuren.. wellicht zelfs hip!

Een simpele bureaulamp werkt ook prima..

Wij werkten live alleen met een gooseneck lampje op de mixer.. dat werkte altijd prima.

je kan ook je mixer in de fik steken. :duivels: reken maar dat dat licht geeft ;)

maar eeeh, gewoon een goedkoop blokkerlampje werkt prima. Of wat discolampjes of zo. knippert 't ook nog kewl enzo.

een E-MU command station.
Daar zit een lampje bij!

giveaway.jpg

Een USB lampje

Een USB lampje

Misschien heb je op het podium ook een toestel waarop een usb-aansluiting zit. Een notebook, Motif,...
Dan is zo'n USB lampje misschien een optie. Kan je makkelijk vinden in de meeste computer winkels.

Bijvoorbeeld:

USB_light-1.jpg

USB_light.jpg

pak gewoon een bureaulampje en koop een blauw PAR-vel, rustiger voor je ogen en het stoort het publiek ook minder..

Is ook een optie.Vooral voor de ambiance

Attachments

• lamp.jpg
    lamp.jpg
    4,6 KB · Bekeken: 116
Even serieus. In de nieuwe feedback folder staan van die kleine lampjes met verschillende aansluitingen van Phonic. In de aanbieding nu. Mischien heb je daar wat aan.

Origineel geplaatst door hansbakker
nog beter!

alleen waar koop je die dingen?

das een hele goeie.. een vriend van me heeft er geloof ik 1 via een engelse site gekocht.. hoe dat verder zit weet ik ook niet, maar misschien leest ie dit nog en kan ie iets nuttigs toevoegen.. ;)

Back