Nicolas 2000
It's a household name
Elegant model!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel een trackpad telt dat ook.afgelopen maand zeker 10 muizen gevangen met n doos (heb er 4) waar ze in overleven. Tenzij je niet weet dat ze er in zitten natuurlijk. Ratten daarentege zijn veel te slim, die vang ik nooit, en mijn hond ruikt hun spoor elke dag. Het is hier deze week in t bos paddentrek, zag ik. Die willen naar een vijver... De weg is dodelijk dus heeft men een omkanting waar ze tegen lopen die leidt naar emmers die ingegegraven zijn, of zelfs tunnels onder de weg. Ik wist niet dat die met meer op elkaar kruipen en klinken als een vogel als je ze aanraakt (om te zien of t zanderig hoopje nog leeft)
Sinds 2025, staat er te lezen, keren ze onverklaarbaar ook om, en daar staat geen omkanting dus sneuvelen ze nog. Ze gaan dus wég vd vijver. Dus gaat men de weg afsluiten dit jaar, indien nodig (max 1 week maar)
Misschien kan t iemand motiveren om een nummert te maken dat 'paddentrek' heet![]()

Al meer dan 10 jaar 'speel' ik regelmatig met Arduino en andere MCU's.
Vandaag werd de Arduino Uno Q geleverd, die ik op een Belgische webshop had besteld, maar die toch vanuit Amerika werd geleverd
Nu kan ik proberen om mijn kennis van C++, Linux, Python en html een beetje op peil te houden
Ik verwacht ook nog een ouwe MacBook, waar ik Linux wil op installeren.

Is het niet zo dat je toch eerst een ander programma moet draaien voordat Linux gaat werken?Al meer dan 10 jaar 'speel' ik regelmatig met Arduino en andere MCU's.
Vandaag werd de Arduino Uno Q geleverd, die ik op een Belgische webshop had besteld, maar die toch vanuit Amerika werd geleverd
Nu kan ik proberen om mijn kennis van C++, Linux, Python en html een beetje op peil te houden
Ik verwacht ook nog een ouwe MacBook, waar ik Linux wil op installeren.
Op de “Dragonwing” van de Arduino Uno Q staat Debian Linux.Is het niet zo dat je toch eerst een ander programma moet draaien voordat Linux gaat werken?
Kan gewoon native, of via virtualisatie (VBox/parralels, etc)Is het niet zo dat je toch eerst een ander programma moet draaien voordat Linux gaat werken?
Terwijl dit zowat het meest opgewekte draadje van heel het forum is.

zuurkool moest deze maand op. zat goed verpakt. De rest maak ik kimchi van.Zuurkool stampot in de zomer! Strijdertje hoor!