De geschiedenis van het Synthforum

:D Misschien leuk om een lijst te plaatsen wie er allemaal een ban heeft (gehad), en waarom?

:duivels: sorry..

Bans worden toegepast in hele vervelende situaties.
Laten we ons concentreren op positieve zaken.

Was maar 'n geintje ;)

Beetje humor af en toe op 't forum doet goed :)

En het meer dan 5-jarig bestaan van dit forum, ook niet onverdienstelijk te noemen.. :okdan:

:okdan: en natuurlijk het aanpassen van de bijlage grootte, zodat we o.a. in de studio/crib-foto's-thread ECHT kunnen genieten!!

Waar is forumlid 6-trak gebleven? Van altijd aanwezig naar ineens weg.

dus dan bestaat synthforum dit jaar 20 jaar?

ja gaat echt snel!
Effe een mooi retro plaatje van hoe het er ongeveer uit zag toen ik me aanmelde:

Screenshot 2021-03-14 at 19.48.26 copy.png

Leuke historie ja.. ik ken het SF al vanaf het prille begin.. heb alle verhalen tijdens het ontstaan ervan meegekregen. Helaas kon ik toen door andere prioriteiten niet meer met muziek maken bezig zijn. Maar ik heb mijn schade naderhand wel ingehaald toen er meer tijd en geld was voor was.. en me toch maar aangemeld hier.. :)

Laatst gewijzigd:
Jemig, dan zit ik er al bijna 19 jaar... Kan me nog goed herinneren dat ik hier begon. Zat toen in m'n hardcore tijdperk en in een meer dan goed gevulde studio.

Nu 19 jaar verder heb ik een hoop geleerd, en sta ik op een niveau waar ik toen naar streefde, met nu alleen een laptop en koptelefoon.

Ik zit er ook wel redelijk vanaf het begin op. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat SF gewoon de Facebook en andere centralisatieslagen heeft overleefd. Het is misschien niet meer hét medium voor synthnieuws zoals vroeger, maar gek genoeg is het eigenlijk met name Gearslutz, dus een ánder forum wat de grootste uitdaging is misschien. Maar Gearslutz is gewoon te druk voor mij. 20 pagina's met kurksnuiverij nadat één dag een nieuwe Clohninger aangekondigd is. Te veel.

20 jaar alweer... :okdan: Ikzelf ben "pas" 17 jaar lid, en grotendeels lurker geweest, maar supercool om te zien dat het zo lang al stand gehouden heeft en dus blijkbaar in een behoefte voorziet
Ook bijzonder dat er nog zoveel actieve leden zijn uit de beginjaren!

ja gaat echt snel!
Effe een mooi retro plaatje van hoe het er ongeveer uit zag toen ik me aanmelde:

Bekijk bijlage 3807986
Ik was van de week op zoek naar een screenshot van ergens in 2007 denk ik. Moet die nog hebben, de vraag is alleen waar.
Wel erg leuk om het synthforum weer eens in de oude glorie te zien!

Back