Totaal niet.Steam heb je wel eens gedoe toch? Games die hardnekkig op de verkeerde monitor van je multi monitor setup laden bv.
zeker niet met een goede setup in je driver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Totaal niet.Steam heb je wel eens gedoe toch? Games die hardnekkig op de verkeerde monitor van je multi monitor setup laden bv.
Dan zal het aan mij liggen. Bij mij kiest hij vaak monitor 1 tenzij ik eerst naar big button modus of hoe heet het ga, zorg dat die in monitor 2 gesleept is, en dan de game pas open.Totaal niet.
zeker niet met een goede setup in je driver.

Nee, E36 M3.E30 M3?Geduchte tegenstander van mijn Delta Integrale in de rally.
Zichtbaarheid is toch best belangrijk.Schilder hem gun metal black, verander die M naar een H en oogst die hardcore credits.
Zonet Warcraft 2 op de retro pc geïnstalleerd, vanop de originele cd-rom. Dat ging dan weer vlot in 3 klikken en alle hardware werd meteen herkend. Zo loopt het ook niet altijd.

Een heel goed hulpje is Displayfusion.Dan zal het aan mij liggen. Bij mij kiest hij vaak monitor 1 tenzij ik eerst naar big button modus of hoe heet het ga, zorg dat die in monitor 2 gesleept is, en dan de game pas open.
Ik heb verder geen idee waar ik het zou moeten instellen. Het is een nieuwe gaming laptop met rtx4070 (en integrated graphics, dus die kunnen alvast lekker vechten als ze willen). Ik heb er mij nog niet echt in verdiept, het is vooral mijn werk pc waarop ik programmeer.
Nuja, punt blijft: ook met een nieuw systeem moet je dus met settings klooien voordat het naar wens werkt.
Zonet Warcraft 2 op de retro pc geïnstalleerd, vanop de originele cd-rom. Dat ging dan weer vlot in 3 klikken en alle hardware werd meteen herkend. Zo loopt het ook niet altijd.

Ik heb als kind veel met lego gespeeld. Er waren diverse stukjes van verschillende maten en kleuren, maar verder redelijk beperkt. Daar konden we wel heel veel mee bouwen. Mijn zoon (toen hij klein was) vond lego ook leuk, dus die heeft een reeks dozen gehad met verschillende thema's. Na een keer bouwen en een tijdje spelen ging alles in een grote bak. Vanuit die bak ging hij dan, net als ons vroeger, eigen ontwerpen maken. Maar nu komt het: door de enorme diversiteit aan stukjes tegenwoordig is het bijna niet te doen om iets te bouwen waarbij je meerdere gelijke stukjes nodig hebt. Elke keer als je op zoek bent naar een tweede (of derde, etc..) stukje duurt dat erg lang, als je uberhaupt al een tweede stukje kan vinden. Misschien als je alles sorteert, dat het nog een beetje te doen is, maar lekker graaien uit een grote bak lego is echt een drama geworden naar mijn mening. Niet te doen.Ik weet niet meer hoe, maar eind 2020 kwam ineens Lego weer op m'n pad nadat ik daar ergens in 1986/1987 als kind afscheid van had genomen. Ik was direct geïntrigeerd door al die sets die vandaag de dag te koop zijn en al die thema's! Ik heb sindsdien veel gekocht en gebouwd, maar nu ik een kleine 5 jaar verder ben is m'n conclusie dat het bouwen vooral leuk is en het eindresultaat wat minder boeiend is. Dus ik heb uiteindelijk weer veel verkocht en de sets die ik echt leuk vind heb ik gehouden. Ik zal zo nu en dan nog wel een setje kopen, maar ben wel wat kritischer geworden op wat er uit komt, want met Lego komt er echt geen eind aan. Als je meegaat met alles wat er verschijnt heb je voor je het weet een heel museum opgebouwd. Niet de bedoeling! Een synthmuseum is al meer dan genoeg![]()
Ik heb de big box van MS Flight Simulator for Windows 95. "As real as it gets" dus ik heb nooit meer moeten upgraden.Ik houd van gamen en dan met name in VR, en veel Microsoft Flight simulator.,

Dan heb je gewoon niet genoeg sets.door de enorme diversiteit aan stukjes tegenwoordig is het bijna niet te doen om iets te bouwen waarbij je meerdere gelijke stukjes nodig hebt.