Andere hobbys?

Ik rij motor. Een KTM 1090 Adventure.

Ik gebruik hem vooral voor vakanties. Dan rij ik naar de Oostenrijkse Alpen om daar te gaan bergwandelen - wat naast muziek maken mijn allergrootste passie is. Heerlijk in mijn eentje op de KTM en in de bergen solo of met locals die ik al jaren ken.

Attachments

• IMG_2755.jpeg
    IMG_2755.jpeg
    307,4 KB · Bekeken: 34
Ik rij soms ook alleen een toertje motor maar ik stop nooit. Alleen daar ergens horeca doen of zo in motorpak met die helm enz, haha nee. Ik at de laatste keer op de parking vd supermarkt met mijn zwart pak aan te zweten als een beer 😁

• Duimpje
Duimpjes: Pim
Het sentiment komt weer boven door de motorpraat.
Jaren heb ik een Honda Africa Twin gereden. O.a.trip naar Frankrijk Zwitserland en Italie.
Een paar jaar geleden heb ik hem van de hand gedaan hij moest gerestaureerd worden maar daar had ik helemaal geen tijd voor.
Ik kijk nu met een schuin oog naar de nieuwe Africa Twin. Maar zit nog tegen de prijs aan te hikken.

Het sentiment komt weer boven door de motorpraat.
Jaren heb ik een Honda Africa Twin gereden. O.a.trip naar Frankrijk Zwitserland en Italie.
Een paar jaar geleden heb ik hem van de hand gedaan hij moest gerestaureerd worden maar daar had ik helemaal geen tijd voor.
Ik kijk nu met een schuin oog naar de nieuwe Africa Twin. Maar zit nog tegen de prijs aan te hikken.
Je leeft maar één keer…

Maak een proefrit. Kijken of je ‘het’ nog voelt. 😎

Ik kocht bewust minder dan 50pk - zelf kennis. Ik wring m toch uit… Mijn budget was 4k of zo. (Omdat vallen en diefstal nu eenmaal kan, deze morgen voor 6u lag ik er bij a door n gek in een auto die invoegt vanuit stilstand 1 seconde voor me… remmen dacht ik zelfs niet aan. Geen tijd voor…lekker fris ook na n hele nacht werken, de schrik halve minuut testen - seconde zeg je? Sure) maar is vooral mijn woon werk beater voor de ellendige file over Antwerpen…Werd er dan nog 5.5 maar ik kocht iets waardevast. Een africa twin 2 e hands lukt vast. Ik kocht zelfs bijna een gb350 - die rijdt hilarisch. Enkel uitwringen op de snelweg want haalt noo ooit 130

Laatst gewijzigd:
Ik heb ook motor gereden. Paar keer wat vervelends mee gemaakt op de weg dat ik dacht ik doe de motor weg en koop me een Buggy op basis van een VW kever terug.
Dat dus gedaan 16 jaar geleden.
Maar afstand doen van de motor is ook best moeilijk. Ding staat er nog steeds. Wel geschorst.
Geen bijzondere, gewoon een Suzuki GS500e Slingshot van 1991.

De buggy is wel de juiste keuze geweest. Het gevoel is het zelfde!
Het is alleen al een genot om naar het geluid van een keverblok te luisteren tijdens het rijden.

Ik zit met grote interesse mee te lezen, en zal die Pullerbear eens aandachtig bestuderen!
Zoiets zou hier op onze Finca (ruim 2,6 hectare, en we willen geen chemicaliën gebruiken) in Spanje wel eens handig kunnen zijn :)
Oh, had hier nog niet op gereageerd.

Ja die Pullerbear is een handige tool. Mocht je zoiets willen aanschaffen zou ik ook even kijken of er in Europa iets vergelijkbaars wordt gemaakt, de verzendkosten zullen substantieel zijn vanuit West Canada. Ik heb de XL321 genomen, en die is verstelbaar in diameter, ik wist vooraf niet hoe belangrijk dat was. Mijn vrouw heeft 'm het meest gebruikt en merkte dat het echt wel beter werkt op dunne stammen als ie daar op is afgesteld.

Ha, dat klinkt ook als een leuk "project". Woon je daar permanent?

Trouwens, voor familie en vrienden plaats ik af en toe videos over de voortgang van ons stuk grond. Mocht jij (of anderen hier) die ook willen zien, stuur even een PM.

Gezin, muziek en werken zijn de drie pijlers waar ik mijn handen vol aan heb. Geen ruimte voor andere dingen al vind ik wel alles wat met visuele kunst heeft te maken erg gaaf.

Back