[track] kraakpand

jerzz

jerzzno
kraakpand is zoals de titel doet vermoeden weer een wazig trackje op 120 bpm...

Een paar mensen uit detroit waren er erg in geinteresseerd :) Maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten hoe zoiets gaat lopen.... Iig wilde ik het synthforum ook weer eens aandoen met deze track. Als jullie opmerkingen hebben lees ik ze graag!

jerzz

niemand? ik vind 'm wel lekker en daar laat ik het dan bij.. :okdan:

Origineel geplaatst door donbrasco
niemand? ik vind 'm wel lekker en daar laat ik het dan bij.. :okdan:

kan op mijn werk niet luisteren, maar vindt hem wel goed8o)

nee misschien voor de topic starter handig als ie even in zijn titel vermelt dat het om een track gaat:eureka: heb het idee dat dat best gaat helpen.

Ik denk dat dit wel goed is in zijn genre!

MAAR, ik zou deze onmiddelijk analoog masteren, omdat het soms te scherpe kantjes heeft. "Although" voor vinyl zullen ze toch cutten. Of anders probeer je het eens softwarematig ietskes ronder te krijgen.
Het is maar mijn persoonlijke smaak hè !!

En het is iig maar demowize dat ik dit aanwijs, daar je je van de mastering normaalgezien geen fluit van moet aantrekken :L

Origineel geplaatst door bass-molecules
nee misschien voor de topic starter handig als ie even in zijn titel vermelt dat het om een track gaat:eureka: heb het idee dat dat best gaat helpen.

of niet, want dan had ik ws. deze link niet aangeklikt.. 8o)

leuk iig te lezen dat de titel alleen al mensen erop doet laten klikken :D Was eerlijk gezegd ook mijn bedoeling aangezien ik em in feite al in tracks heb geplaatst..... Heb in deze track proberen weer te geven hoe ik me voelde dolend door een kraakpand op een wazig feessie en meen dat me dat aardig gelukt is...

tnx voor de comments

jerzz

Best wel kicke dit.....

k'zou de bass nog iets uitdiepen, er mist gewoonweg nog iets in het laag.....

Lekker rauwe klanken die je hebt gebruikt. Ik kan me best voorstellen dat ze in Detroit hier wel pap van lusten.....

Ronder? Neee, daar haal je de hele essentie van de track mee weg, meer edge in het laag!

Dit is niet echt mijn ding....
Hij stampt wel lekker door, maar had van mij gerust 'n tandje sneller gemogen.
Wel lekker vage geluidjes ! Ik zit hier nu tegen 5 paar kattenogen aan te kijken die de grootte van schoteltjes gekregen hebben door die hoge piepjes in dit nummer :)
De rauwheid zou ik ook houden in dit nummer !

Lekkere track!

2 opmerkingen (IMO) :

1) Kick mag meer sub hebben.
2) Bpm mag een tandje hoger (140?).

Origineel geplaatst door Zoidsity
Lekkere track!

2 opmerkingen (IMO) :

1) Kick mag meer sub hebben.
2) Bpm mag een tandje hoger (140?).

1) Had voordat ik deze kick heb gebruikt een paar andere kicks geprobeert en degenie die ik nu heb gebruikt klonk gewoon het mooist. En er zit wel degelijk een sub in de track verwerkt ;)

2) Heel bewust heb ik voor een laag tempo gekozen. Bijna alle tracks staan tegenwoordig tussen de 135/ 145 bpm...... Wilde weer eens wat anders dan anders...

Maar iig bedankt voor de reacties... Betekent iig dat kraakpand iets in je los maakt :D

jerzz

heeft iets dave clarks red achtigs

vind die compressor en groove actie erg oke
maar er mag van mij meer percussie in .. hihats hoor ik ook niet zo goed
maar dat kan door me setup komen

ik vind vooral de eerste minuut erg lekker
zeker detroit achtig .. beetje futuristisch ook
vocals er over als spoken word lijkt me ook wel cool

Wow relaxt!

en precies het juiste tempo...

Was gister op Original Warehouse Acid Party, en dit zou er opzekers niet misstaan!!
De oude feeling zit er wel in...

En ben het wel met het analoog masteren eens, niet dat ik verstand heb van analoog masteren, maar vind hem ietwat blikkerig/digitaal klinken...hij mag wat warmer in mijn oren...

verder duimpjes omhoog!

geweldig is die jerzzno... techno die knoeit met je brein :D

more please :mega:

wat betreft de sound ben ik het wel met bovenstaande eens, het is aan de blikkerige kant. ik zou dit graag een keer vanaf vinyl willen horen... en door een buizenversterker :W

Back