Nieuw: Space Opera * Space Jungle - Dianne Brand

SynTheSister

Gereactiveerd actief
En ineens gaat het weer snel: gisteren en vanmorgen even gemaakt en net de video online gezet.

Weer een oud filmpje opgelapt en het is weer een beetje “spacey”.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Bij de statistieken op Youtube zag ik dat 65 procent van al mijn bezoekers uit Nederland komen en dat wil dus eigenlijk zeggen van het Synthforum!

Last edited by a moderator:
Pedankt weer Jan! Ik werk inderdaad altijd heel snel en dat komt omdat ik mijn indrukwekkende instrumentarium (honderden synths en apps) altijd vlak onder de hand heb in mijn iPad Pro.
Ik ben inderdaad extreem slecht in het omhoog schoppen en houden van mijn postings.
Bij mij vrijwel altijd 0, 1 of hooguit 2 reacties om vervolgens weer in de eeuwige vergetelheid weg te zakken :(
:bekdicht:

om vervolgens weer in de eeuwige vergetelheid weg te zakken :(

Echt zonde, want je maakt heel bijzondere muziek. En wel jammer voor je natuurlijk. Maar toen ik 14 jaar geleden begon met het maken van muziek, kreeg ik ook bijna geen reacties meer na een tijdje.. Totdat ik begonnen ben met veel interesse te luisteren naar andere muziek, deze te feedbacken, en de interessante dingen meenemen naar mijn eigen, volgende track..

Dus, misschien zou je wat meer tijd vrijmaken om op dit sub-forum te vertoeven.. dan worden je tracks wel automatisch gebumpt. Kijk maar eens wat een mooie reacties ik gekregen heb en ik heb bijna alle feedback in die track verwerkt. Het resultaat vind ik persoonlijk verbluffend.. bijna de beste track die ik ooit gemaakt heb. Ik spreek nu over "Pimp Your House".. deze track is dus feitelijk gemaakt door iedereen die comments erop gegeven hebben.

De moed niet laten zakken, lekker verder blijven produceren, en alles wat je maakt uploaden en feedback vragen.. maar wel effe ook wat andere nummers beluisteren en feedbacken.. begrijpelijk.

Veel succes Dianne ! :okdan:

Back