Techno / Acid

SlaveoftheWave

Ouwe rot
ok, dit is de laatste duistere voorlopig, hierna even weer meer mellow tracks
https://soundcloud.com/sunspot/hourglass

toch altijd heel leerzaam om buiten je comfort zone te stapppen

baslijn door eens met de sequencer op de BSII te spelen nadat ik datHensie zag doen in zijn studio op een 101. echt tof die sequencer er op! had m nog niet eerder gebruikt en ga het zeker vaker doen, geeft weer andere inspiratie

Ik heb er heel erg van genoten, maar ik zag meteen aan je waveform dat er iets niet klopte. Je kabbelt vaak de hele tijd door, maar een echte rustpauze (break) zit er niet in hé ? Ja, een hele korte, maar die sprong er totaal niet uit. Voor de rest een prima track. Wat ben ik blij dat ik af en toe van deze nieuwe probeersels mag proeven, dank je wel ! :okdan:

Doe zo voort !

Gloomy.

... ik zag meteen aan je waveform dat er iets niet klopte. Je kabbelt vaak de hele tijd door, maar een echte rustpauze (break) zit er niet in hé ? Ja, een hele korte, maar die sprong er totaal niet ui.

Waarom moet er perse een break in een track zitten? Je kunt na deze track toch een andere track draaien waar wel een break in zit?

Verder over de track, lijkt net of een en ander niet helemaal sync loopt.

haha :D

Nou, gewoon.. Ik hou van af en toe een break te horen in een track. Even een chille en spacey rustpauze..'t zou, voor mij alleszins, deze track nóg mooier maken.

Kwestie van smaak zeker :peukie:

Nou, gewoon.. Ik hou van af en toe een break te horen in een track. Even een chille en spacey rustpauze..'t zou, voor mij alleszins, deze track nóg mooier maken.

Kwestie van smaak zeker :peukie:

Is ook zo :D

Fijne track, echt zo een die je kan blijven luisteren :). Ik zou zelf alleen op de drop het lead geluid al mee laten komen, ipv na één bar.

In mijn track "Whispering Transmission" zit helemaal geen break zelfs en die vond je toch ook goed haha }:|

Ik denk dat dat per track verschilt wel of geen break. Inderdaad kwestie van smaak!

Om even on topic te blijven, ik vind de track erg lekker ondanks dat het normaal gesproken voor mij te clubby is. :okdan:
Wat ik wel vind van het korte breakje is dat je misschien beter de cutoff had kunnen gebruiken van de 303 en daarna gelijk de diepte in met alleen een kick/baslijn plus wat effectgeluidjes.
Maar ook dat is weer kwestie van smaak.

Laatst gewijzigd:
Dank voor het luisteren en de feedback allemaal :)

Dat er iets niet helemaal in sync loopt is denk ik het analoge delay pedaaltje op de lead

Break of geen break... bij deze track wilde ik niet te veel break omdat hij een beetje door moest stomen, t blijft eennzandloper, en die zet je niet stil ;) snap het punt wel, ik vind breaks altijd ook lekker. Maar ook moeilijk om echt goede breaks te maken!

En dat klopt ook. Heeft alles te maken met muziek 'laten ademen'

Back