[track] Gisteravond knetterstoned.

wel leuk ja 8D
cool gedaan met al die vocal noises
zonder die metronoom dan (of moet het een bassdrum voorstellen? ;))

Lekker hoor.
Maar idd mag er iets meer variatie is de drum.
zodat de effecten meer vrijheid krijgen.
Nu lijkt het idd een metronoom.
Ook zou ik er wat "gesprekken" in doen.
Want hij is wel gaaf. Iets voor een horror.:okdan:

hehehe

hehehe

Grappige track, ja! Best eng! Werd je niet paranoid toen je 'm af ging luisteren?
Best herkenbaar dat in 'alternatieve' toestand muziek maken! :D
Alleen zou ik nu de kick idd wat meer laten dreunen en misschien sommige "vocals" ietsje zachter zetten (IMHO).

Leuk!

Re: hehehe

Re: hehehe

Origineel geplaatst door Zoidsity
Werd je niet paranoid toen je 'm af ging luisteren?

Volgens mij was ik al paranoid toen ik het maakte.. :erm:

Ik wilde eigenlijk gaan slapen na het horen van deze gave track, ben ik opeens bang....

Bang dat er zich een enge man onder het bed verstopt heeft......

En ik heb geen licht op de slaapkamer....;{

Het is nu 5 over 4 in de maandag ochtend. ben gisteravond ff naar de bob geweest in noordwijk.. was een dj contest. vriend van me deed mee daarzo.. hij heeft deze track daar gedraaid.. althans.. gisteravond heb ik er een oude (reeds gemaakte) beat ondergezet.. De mix is nog steeds kut qua sound.. maar het klinkt gelijk een heel stuk beter.. mogen zal ik hem even uploaden naar mijn homepage.. kunnen jullie even luisteren.. ik ga pitten.. :doei:

Origineel geplaatst door Jazper
Het is nu 5 over 4 in de maandag ochtend. ben gisteravond ff naar de bob geweest in noordwijk.. was een dj contest. vriend van me deed mee daarzo.. hij heeft deze track daar gedraaid.. althans.. gisteravond heb ik er een oude (reeds gemaakte) beat ondergezet.. De mix is nog steeds kut qua sound.. maar het klinkt gelijk een heel stuk beter.. mogen zal ik hem even uploaden naar mijn homepage.. kunnen jullie even luisteren.. ik ga pitten.. :doei:

12mb.. :erm:

http://www.xs4all.nl/~jdhaas/synthforum/Stoned-VreemdProjekt-met-andere-beat (master).mp3

Back