Good old Nineties... W.I.P.

Ik ben bijna de enige die naar al je updates luistert.. En eerlijk gezegd heb ik er bijna genoeg van.. Vraag toch niet om elke "prul" die je verandert feedback. Upload één pre-track, wacht op de feedback en doe er iets mee. Plaats dan je officiële track. Want ik word er eerlijk gezegd een beetje nerveus van.

Ik ga vanaf vandaag, in't algemeen wat minder naar updates luisteren, want technisch heb ik er toch helemaal geen kaas van gegeten. En 't maakt mij het stukken makkelijker.

Ik apprecieer je track wel hoor, ze is heel mooi geworden. Geef ons maar een seintje als ie af is.

Good luck ! :)

Hoi beste Gloomy,

Je zou als je je ergert, ook de keuze kunnen maken niet te reageren op mijn threads.
Je reacties worden vaak door mij gewaardeerd, maar je domineert een beetje met je geklaag.

Ik ga weereens genieten van het lekkere weer! :doei:

Tot slot nog even de link naar mijn track. Ik ga er nu even niets meer aan veranderen... :-)

https://www.reverbnation.com/bohemen/song/29612287-nostalgy

:W

Hoi beste Gloomy,

Je zou als je je ergert, ook de keuze kunnen maken niet te reageren op mijn threads.
Je reacties worden vaak door mij gewaardeerd, maar je domineert een beetje met je geklaag.

Ik ga weereens genieten van het lekkere weer! :doei:

Tot slot nog even de link naar mijn track. Ik ga er nu even niets meer aan veranderen... :-)

https://www.reverbnation.com/bohemen/song/29612287-nostalgy

Hij vind het leuk om te luisteren en reageren naar tracks en daarnaast het forum te volgen. Ik zou dit niet zien als geklaag, hij geeft gewoon zijn feedback.

Hij heeft ergens wel een punt :).

Wel een leuke track verder trouwens, lekker sfeervol.

je domineert een beetje met je geklaag.

Dit vind ik erg wel erg triest hoor, in- en intriest.
Als jij mijn feedback aanschouwt als geklaag, dan geef ik nooit meer feedback op je nummers.

Gedaan vanaf nu.. Nooit geen Bohemen tracks meer commenten dus. Genoteerd.

Volgens mij kun je gewoon tegen geen énkele vorm van kritiek, het ligt allemaal aan jezelf !

:erm:

Dit vind ik erg wel erg triest hoor, in- en intriest.
Als jij mijn feedback aanschouwt als geklaag, dan geef ik nooit meer feedback op je nummers.

Gedaan vanaf nu.. Nooit geen Bohemen tracks meer commenten dus. Genoteerd.

Volgens mij kun je gewoon tegen geen énkele vorm van kritiek, het ligt allemaal aan jezelf !

:erm:

Het gaat in dit topic steeds minder over mijn muziekje...

Ik vind het leuk en leerzaam dat je feedback geeft op mijn deuntjes, maar je klaagt nu al een hele tijd over de wijze waarop ik die hier in het forum presenteer.

En heb ik in deze thread nu werkelijk zo vaak een update geplaatst en om feedback gevraagd, zoals je typte?

Hij vind het leuk om te luisteren en reageren naar tracks en daarnaast het forum te volgen. Ik zou dit niet zien als geklaag, hij geeft gewoon zijn feedback.

Hij heeft ergens wel een punt :).

Wel een leuke track verder trouwens, lekker sfeervol.

Dank voor het luisteren!

Traditie op het synthforum is dat iemand trots een track plaatst en dat het dan nog een paar pagina's aan feedback en aanpassingen duurt, voordat de luisteraars tevreden zijn. Soms zelfs na alle aanpassingen, vinden sommigen de eerste versie toch beter!

Ik kies ervoor om vanaf het begin een track te plaatsen, waar nog aan gesleuteld kan worden..

Lekkere track, Bohemen! (ik heb alleen de laatste versie beluisterd)
Ben naar deze versie aan het luisteren: https://www.reverbnation.com/bohemen/song/29612287-good-old-nineties-wip

Wat anderen ook reeds schreven, hij klinkt zeker weten lekker. Moet onwillekeurig sterk denken aan filmmuziek, bij een thriller of Europese actiefilm met Jason Statham in een rol:D

Eveneens dank voor het luisteren! Op de link in de openingspost na, verwijzen alle links in dit topic verder naar dezelfde track.
Ik kan me voorstellen dat een soundcloudplayer meer luisteraars oplevert. Je moet nu even extra klikken..

Laatst gewijzigd:
Lekker trackje hoor! Lekkere 80's sound, die hoor ik graag.

@Gloomy @Bohemen: jullie laten je verleiden om steeds hetzelfde spel te spelen. Ik zie in ieder geval een terugkerend thema ;)

@Gloomy @Bohemen: jullie laten je verleiden om steeds hetzelfde spel te spelen. Ik zie in ieder geval een terugkerend thema ;)

Ja, ik begin het ook op te merken. Thans, ik heb Bohemen graag hoor :luv:

Sorry Bohemen als ik een gevoelige snaar van je heb geraakt :erm:

Anyway, ik vind je een goede producer en iemand die van héél veel dingen op de hoogte is.

Stoor je maar niet teveel aan mijn opmerkingen, ajb.

Het gaat tenslotte allemaal om : :dj:

Al het beste man ! :okdan:

Gloomy.

Grappig, een indrukwekkende meer dan 1000 views van dit topic. Toch zo'n 47 plays.

Maar een rekensom 1055 views/30 posts leert dat er misschien zo'n 35 lezers waren?

Maar toch dank voor eenieder die de moeite nam! :-)

:koffie:

Back