Track 28-05-2018

nick1000

Ouwe rot
in de ban
Nieuwe track.

Laat u maar eens volledig gaan ivm jullie commentaar. Iedereen welkom (ook de zuurpruimen)... 8~

Attachments

• 28-05-2018.mp3
    15,1 MB · Bekeken: 87
ik vind hem eigenlijk wel oké
feedback geluidje op achtergrond is tof
heeft niet veel meer nodig maar kik moet echt zachter of beter ofzo

kik staat te hard

Dat is correct. De bassdrum moet echt overheersen in deze track.
Maar uiteindelijk naar mate de track vordert is die kick in balans

Bedankt om te luisteren.

Bassdrum is perfect in de mix en hoe het moet. Nee, nee... tis echt wel goed...

Mensen die draaien en dj zijn. Jullie mogen deze track gebruiken en testen. Is al een paar keer gedraaid (eerste versie)i in decadance Gent. Smijt het er maar tussen in jullie mix.... (ben nogal vrij zeker doordat deze track enorm goed klinkt en mensen er volledig op gaan in een club).

Hey Nick. Erg lekkere track. Ik sluit me wel aan bij Dod. Zou idd de kick 2 db ofzo zachter zetten. En de mooire achtergrond sounds meer naar voren. Hij is nu erg suggestief, als dat moois moet beter hoorbaar. Als een wollen deken om de beat heen. Keep 'em coming :)

mee eens met bovenstaande, de kick staat te hard
en als het dan een goeie kick is, allicht klinkt die dan ook in een club

een kick kan nog steeds het meest prominent zijn zonder los te staan van de rest van de track. dus ik vermoed dat het publieknog meer los gaat als je de boel beter op elkaar af stemt :okdan:

nee wacht... nog eens geluisterd.. de kick staat precies goed!! 8)
de rest staat te zacht :duivels:

Laatst gewijzigd:
mee eens met bovenstaande, de kick staat te hard
en als het dan een goeie kick is, allicht klinkt die dan ook in een club

een kick kan nog steeds het meest prominent zijn zonder los te staan van de rest van de track. dus ik vermoed dat het publieknog meer los gaat als je de boel beter op elkaar af stemt :okdan:

nee wacht... nog eens geluisterd.. de kick staat precies goed!! 8)
de rest staat te zacht :duivels:

Mja,.... ik vind eigenlijk alles toch wel goed in balans. Zeker omdat ik het al eens heb gehoord in een club (maat van mij draait af en toe in deca en heeft het al een paar keer laten spelen).

Je hebt zelf om feedback gevraagd. En die heb je gekregen. Doe ermee wat je wilt. :biertje:

Je hebt zelf om feedback gevraagd. En die heb je gekregen. Doe ermee wat je wilt. :biertje:

Inderdaad en ben er heel blij mee. maar misschien zijn er nog wel mensen die er iets willen over zeggen en hun mening willen geven....

Je bedoelt dat je meer reacties wilt die je blij maken ipv opbouwende kritiek...

tja in een club klinkt bijna alles wel goed in eerste instantie, maar vergelijk het eens met een echte knaller en dan denk ik toch dat deze track flink wat felheid, punch en identiteit in de sound design mist. dat de kick te hard staat ben ik het niet mee eens, dat is juist de saving grace eigenlijk van dit nummer.

Back