Hé daar! Duister, ja op zich wel. Totaal andere manieren van mixen en elementen gebruiken... ja dat ook. Toch heb ik dingen van je gehoord die véél meer indruk op me hebben gemaakt. Ik de denk dat je deze track lekker moet laten schieten en weer op de oude toer verder moet.
De techno trein rijdt niet in deze track, het is te dof, niet aantrekkelijk genoeg om interessant te zijn en te blijven. Ik weet dat het een negatieve terugkoppeling is, maar die durf ik je te geven, omdat ik een heel aantal tracks van je heb gehoord die ik oprecht goed vind. Dus ik hoop dat je je niet aangevallen voelt, maar aangemoedigd!
Ik voel me zeker niet aangevallen en zeker niet ontmoedigd.
Het zet me wel aan het denken.
Uiteindelijk is dit een hobby voor mij en doe ik dingen omdat ik het leuk en uitdagend vind.
Het is voor mij veel makkelijker om een paar loops op een hoop te gooien en daar een house track van te maken (als voorbeeld).
Eigenlijk wil ik hier een beetje van af.
Ik probeer al een tijdje techno te maken, ik kijk er nog veelste lineair tegenaan.
Vandaar dat ik probeer te experimenteren en een beetje dj-tool achtige dingen te maken.
Al maanden ben ik naar tracks aan het luisteren, te ontleden wat er aan de hand is en proberen te weten wat techno nou juist techno maakt.
Dit zou misschien mijn 5de techno track zijn, ik vind het niet erg dat het nog wat forcerend overkomt.
Het is voor mij nieuw terrein, ik probeer me er alleen een weg in te vinden.
Ik heb veel plezier gehad met het proberen van nieuwe dingen.
Daarnaast produceer ik nog geen 2 1/2 jaar.
Mijzelf hierin ontwikkelen kost tijd, ik loop vast nog veel vaker tegen een muur op.
Bedankt voor het luisteren en de reactie!
Ik ben het wel eens over wat je zegt over het nummer.
Alleen ben ik het niet eens over de oude tour verder gaan.
Dat kan naar mijn mening altijd nog mocht ik echt vastlopen.