Ik heb begin vorig jaar via dit forum een D-70 gekocht die een beetje liefde nodig had. Het klavier werkt inmiddels allang weer perfect alleen het display heeft geen achtergrondverlichting meer. Als bonus geeft de inverter van de kapotte achtergrond verlichting continu een redelijk hoorbare irritante zoem. Toen ook zo'n chinese T6963 black on white display gekocht voor 25 euro. Ik moet het er alleen nog steeds in zetten :') Al een paar keer die D-70 open gemaakt maar er zit zo enorm veel bende qua printplaten en kabels in de weg om bij het display te komen dat ik nu al een paar keer na 5 min dacht: komt wel een andere keer :-) Hopeloos.
Ik vind die displays zelf voor 25 euro eigenlijk nog best duur. Als je op Ali Express ziet dat je voor 10 euro een full-color 480*320 touchscreen display voor een Raspberry koopt dan denk ik altijd dat zo'n T6963 eigenlijk niet meer dan een paar euro mag kosten. Dan vind ik 1 a 2 euro voor zo'n HD44780 16*2 display meer in lijn met wat je er voor krijgt
Ik vind die displays zelf voor 25 euro eigenlijk nog best duur. Als je op Ali Express ziet dat je voor 10 euro een full-color 480*320 touchscreen display voor een Raspberry koopt dan denk ik altijd dat zo'n T6963 eigenlijk niet meer dan een paar euro mag kosten. Dan vind ik 1 a 2 euro voor zo'n HD44780 16*2 display meer in lijn met wat je er voor krijgt

Dit is een risicovol dingetje: je beschadigd mogelijk de printplaat.. voorzichtig werken!