hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

bakkerij.......

Stamgast
ik wil graag weten hoe dit nummer in 3/4 maat heet (correctie, de artiesten naam). best grappig. hoe heet deze muziek in 3/4 maat eigenlijk. Ik neem aan dat dit ook een nummer in de house scene is. of heb ik dat mis.

Attachments

• carol of the bells 2003.mp3
    918,8 KB · Bekeken: 137
wat hebben ze dat originele nummer afschuwelijk verminkt zeg...

ik ken het origineel niet, maar ik gok 'carol of the bells'?
:confused:

Is een echte Xmas Carol en heet inderdaad Carol of the Bells . Was trouwens ook uitgebracht en bewerkt voor een soundtrack door John Williams voor de film Home Alone.

De naam van de artiest ? Wel dat zijn er eigenlijk meerdere want dit nummer werd al door menig koor opgevoerd. De componist is Mykola Dmytrovich Leontovych (zie eerste link).

B0000027BR.01.LZZZZZZZ.jpg

Keviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :D

De ganse cd is trouwens goed hoor, misschien een tip voor onder de kerstboom ;)

Laatst gewijzigd:
Hakken in 3ekwarts,,,, raar man, is dit een nieuwe trend ofzo??? Hoorde laatst een hardcore versie van Alegrya van Cirque du Soleil..,,,, die vond ik wel een stuk beter dan deze.

Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Origineel geplaatst door bakkerij.......
ik wil graag weten hoe dit nummer in 3/4 maat heet (correctie, de artiesten naam). best grappig. hoe heet deze muziek in 3/4 maat eigenlijk. Ik neem aan dat dit ook een nummer in de house scene is. of heb ik dat mis.

muziek in 3/4 maat is over het algemeen genaamd: 'wals' :D

Re: Re: Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Re: Re: Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Origineel geplaatst door Unic
Stoomwals?

Wals als in André Rieux wals....

Re: Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Re: Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Origineel geplaatst door Hazes
muziek in 3/4 maat is over het algemeen genaamd: 'wals' :D

Het is eerder andersom.

Een wals is over het algemeen een muziekstuk in 3/4 maat, maar je hebt heel veel muziek in 3/4 maat die je echt niet in het hokje "wals" kunt stoppen !

wat een misselijkmakende shitmix!

zo dat was mijn behoorlijk ongezouten mening.. Maar eh, het blijft gewoon 4/4 toch? het enige 3/4 wat erin zit is het koor..

Origineel geplaatst door bobaphat
Hakken in 3ekwarts,,,, raar man, is dit een nieuwe trend ofzo??? Hoorde laatst een hardcore versie van Alegrya van Cirque du Soleil..,,,, die vond ik wel een stuk beter dan deze.

Ik weet niets over de hardcore scene van tegenwoordig, maar is het niet zo dat neophyte doet dat ook gebruikt tegenwoordig? Hij is er althans mee begonnen volgens mij?

Origineel geplaatst door BasicSystem
Wel tellen Arv !

Een, twee, drie, een, twee, drie....

Of het zijn gewoon allemaal triolen op een laag BPM.... Naah, misschien ook niet.:bekdicht:

Re: hoe heet dit nummer in 3/4 maat???

Origineel geplaatst door bakkerij.......

hoho wat zijn we orgineel zeg. we nemen even een sample van een bestaand liedje
en zetten er een kick onder. daar heb je talent voor nodig man.

voor de grap?

Nou als ze al "the end" van de Doors gaan remixen (met een standaard 'sample cd no32 LOOP01') weet ik dat zo net nog niet... :( WAT EEN beepPLAAT IS DAT!

Arv

Back