Even in tweestrijd gestaan of ik dit nummer hier zou moeten posten, omdat ik denk dat het té weinig met synthesizers en dergelijke te maken heeft. Maar omdat dit nummer waarschijnlijk voorlopig het laatste is van de reeks waarbij zang en tekst centraal staan heb ik het toch maar geüpload. (De volgende nummers zullen dus instrumentaal en meer electronisch worden.) De zang is een zogeheten "pick up" van Allihoopa. Door een post van een mede forumlid ben ik daar terecht gekomen en heb daar de acapella van Ryan Lucas gevonden en voorzien van een eigen instrumentatie. Zijn stem vind ik erg goed en ik heb als experiment een deel van de zang laten zingen door "mijn" vocaloid Avanna. Leek mij wel een aardige uitdaging en confrontatie.
Dit keer gepost als mp3, omdat SC toch (soms) gekke dingen doet met het geluid/de mix door hun compressietechniek. Uiteraard veel luisterplezier en laat de opbouwende kritiek maar komen!
Dit keer gepost als mp3, omdat SC toch (soms) gekke dingen doet met het geluid/de mix door hun compressietechniek. Uiteraard veel luisterplezier en laat de opbouwende kritiek maar komen!

. juist dat wat trieste in deze zang trok mij aan. ondertussen ben ik weer aan het sleutelen geslagen ook vanwege de feedback. is toch erg nuttig!