Mahu wob wob wobwob wob... Lid sinds 17 april 2006 Berichten 309 Locatie Nijmegen 27 juni 2018 #1 Ja... zo heb je r 1 jaren in de kast liggen en verkoop je hem, omdat je toch geen Virus meer hebt.. heb je nu ineens weer een Virus... Ik zoek dus weer een rack mount om hem in mijn rack te hangen.. Bedankt alvast
Ja... zo heb je r 1 jaren in de kast liggen en verkoop je hem, omdat je toch geen Virus meer hebt.. heb je nu ineens weer een Virus... Ik zoek dus weer een rack mount om hem in mijn rack te hangen.. Bedankt alvast
vinnieq Lidl Lid sinds 11 juli 2004 Berichten 11.089 28 juni 2018 #2 De ene Virus is de andere niet. De rackoren voor de B passen niet echt op een C dacht ik. Welke zoek je?
De ene Virus is de andere niet. De rackoren voor de B passen niet echt op een C dacht ik. Welke zoek je?
Mahu wob wob wobwob wob... Lid sinds 17 april 2006 Berichten 309 Locatie Nijmegen 28 juni 2018 #3 Hey Vinnie, Bedankt voor je reactie, ik dacht dat de A/B/C hetzelfde waren qua mounts en dat de TI alleen verschilde hiervan. In ieder geval heb ik een mount nodig voor de Virus C @mod: Kan dit aangepast worden in de topictitel? Thx!
Hey Vinnie, Bedankt voor je reactie, ik dacht dat de A/B/C hetzelfde waren qua mounts en dat de TI alleen verschilde hiervan. In ieder geval heb ik een mount nodig voor de Virus C @mod: Kan dit aangepast worden in de topictitel? Thx!
vinnieq Lidl Lid sinds 11 juli 2004 Berichten 11.089 28 juni 2018 #4 Probeer het eens bij forumlid BIAM. Ik kan ook in de war zijn met de oren van de NordLead 1, 2 etc.