Sankt Pauli
Stamgast
Ik heb de acapella van Andy Allo's track 10000 Days (zie Spotify) enigszins omgebouwd (= totaal anders). Wordt dit gewaardeerd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ah ja, waarom geen Soundcloud upload ? Dan kon ik liken en je toevoegen![]()
Neen. Afblijven. Net dat gegeven maakt het groovey.wellicht kan je hem wat beter warpen om ervoor te zorgen dat de accenten in de vocal op de beat vallen.
Vermijden van een copyright strike denk ik?

Ik vond'm super !! Wondermooi gedaan, wat heeft die dame een mooie stem zeg.. en je hebt die perfect in je remix verwerkt. Ik zou het niet kunnen. Veel succes ermee !

Ah ja, waarom geen Soundcloud upload ? Dan kon ik liken en je toevoegen
Heb het gevoel dat de timing van de vocal net iets voor de beat zit vanaf +-1 minuut, wellicht kan je hem wat beter warpen om ervoor te zorgen dat de accenten in de vocal op de beat vallen.
Wat ik echt jammer vind is het wat kinderlijke (trance) melodietje vanaf 2:16. GET RID OF THAT. En probeer iets origineler qua sound en melodie te vinden dat je track misschien net kan onderscheiden van de miljoen andere.
Verder top resultaat en zeker vatbaar voor een release want het zou niet de eerste keer zijn dat een remake het beter doet dan het origineel.
(ik vind het ook opmerkelijk dat het origineel 'slechts' 9K views haalde op YT)

Tja, eigenlijk werkt (in mijn ogen dan) het nummer naar die melodie toe. Ben het ermee eens dat het simpel is, maar het is toch een soort van 'bevrijding' aan het eind zeg maar. Heb je een suggestie hoe/wat een verbetering zou zijn? Helemaal geen melodie of een andere?
Top, dankjewel! Heel fijn om te horenUit interesse... heb jij enig idee waar je met zo'n track heen zou moeten om het ook maar in de buurt van een release te krijgen?