Life Will Be the Death of Me

RobrechtV

Ingeburgerd
Clipje gemaakt met de band. Je kunt met de muis het beeld verplaatsen om naar alle kanten te kijken. Beter nog: open 'm in de YouTube-app op je smartphone!

Synths: MicroBrute, Korg MS-20, de rest weet ik niet meer.

Hey :)

+ mooie titel
+ prachtig lied, ben zelf Metalhead..
+ zeer mooie video
+ gepassioneerde muziekanten
+ mooi samenspel

- jammer dat ik geen oneshot kreeg te zien van heel de band.. Vond het nl jammer om heel de tijd met de muis te pielen.

Al bij al ik heb ervan genoten.. Bedankt en allemaal heel veel succes !

Gloomy.

Muziek is niet helemaal mijn ding, maar moet zeggen dit wel heel vet te vinden zo met die 360 video =)

Nou, blij met jullie reacties, bedankt! :)
- jammer dat ik geen oneshot kreeg te zien van heel de band.. Vond het nl jammer om heel de tijd met de muis te pielen.
Ja, we zetten je wel aan het werk. :) Met een smartphone gaat het iets makkelijker, dan kun je gewoon in het rond kijken door je telefoon naar alle kanten te bewegen. Dan loopt je wel het risico duizelig te worden, natuurlijk.
Wat vet zeg! Ik ben dan ook groot fan van My Dying Bride e.d., dus dit komt wel binnen. De toetsen zijn niet te zien in het clipje, maar dat mag de pret niet drukken.
My Dying Bride is een fijne referentie. :)

We hebben helaas geen afzonderlijke toetsenist. Ik neem alle synths zelf thuis op, live lopen ze mee als backingtrack omdat ik dan al druk bezig ben met zang en gitaar. Mijn modulaire setup zou ook heel wat logistieke moeilijkheden met zich meebrengen om 'm te installeren en live te bedienen. Maar 't is iets wat ik wel overweeg, ooit, misschien.

Back