[Techno Jam/Improv] - A Seat At The End Of Time

Luctae

syncopaat
Deze Jam is onverwacht een stuk langer dan ik had verwacht. Ik probeer steeds meer naar volledig improv op te schuiven. De basis drums staan meestal wel klaar. De rest heeft wat voorbereidde sounds, maar geen patterns. Het rack is volledig improv. Bij het improviseren helpt de Oxi One wel enorm. Een inspirerende sequencer, zeker als je je er een beetje in verdiept. Ik krijg steeds meer verkering met m'n eurorack, al is het soms nog steeds een beetje zoeken naar hoe ik m precies wil inrichten. Toch wel vet hoe je andere sounds kunt vinden die je niet zo 123 met "gewone" synths en pedals vindt...

Enjoy!

Ah, meneer is psycholoog, filosoof, en wat nog allemaal. Heel interessant om te lezen en heel mooi om te luisteren. Het is nu ochtend, ik ga het later op de avond eens helemaal luisteren. Enne, als je er wijzer van wordt: jouw gedachten zijn nièt de jouwe. Dat je't maar weet :)

Als minimal Techno-liefhebber kan ik zeggen dat dit een supergeslaagde set/jam is. Klinkt zeer professioneel allemaal. Enige minpuntje hier is dat de fonts van de film niet echt duidelijk leesbaar zijn. Fijn, genoten.

Ah, meneer is psycholoog, filosoof, en wat nog allemaal. Heel interessant om te lezen en heel mooi om te luisteren. Het is nu ochtend, ik ga het later op de avond eens helemaal luisteren. Enne, als je er wijzer van wordt: jouw gedachten zijn nièt de jouwe. Dat je't maar weet :)
Hahaha, je wil niet weten wat ik allemaal ben of denk te zijn 😂

Als minimal Techno-liefhebber kan ik zeggen dat dit een supergeslaagde set/jam is. Klinkt zeer professioneel allemaal. Enige minpuntje hier is dat de fonts van de film niet echt duidelijk leesbaar zijn. Fijn, genoten.
Dankjewel, leuk om te lezen. Ik heb de afgelopen tijd veel tijd gebruikt om de workflow vorm te geven, veel manier te testen. Fijn dat het dan ook zo overkomt. Ik ben het met je eens wat betreft de fonts. Daar ga ik overigens geen gewoonte van maken hoor (anders wordt ik te vaak uitgemaakt voor filosoof 😂)

Klinkt prima. Lekkere opbouw, sferish.. luistert prima weg.

Ik zie deze trend steeds meer, thuisproducers die lekker een tijdje streamen. Meer van dat.

Back