Mike Rockmore
Ouwe rot
oke nieuwe track van mij.
graag opbouwende kritiek! olafmol style
!
http://www.feikens.nl/mike.htm
grtz mike
graag opbouwende kritiek! olafmol style
! http://www.feikens.nl/mike.htm
grtz mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
!

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik zou proberen om die hornstabs na te bootsen met horn samples, je hoort nu zo duidelijk dat het een sample is.
Origineel geplaatst door barn
Ik verwachtte een scheurende 808 op 145 BPM met geschreeuw...
![]()
dit is niet echt mijn ding, wel coole geluiden, maar ik vind hem een beetje suf eerlijk gezegd...
geen lekkere energie-drive erin...
misschien proberen een iets uitgewerktere melodie, dan kan je hem denk ik een plan hoger tillen...
stemmetje vind ik van geen toegevoegde waarde...
verder wel chill, alleen dus beetje langdradig door die melodie
(misschien door een ervaring) maar ik von het wel leip klinken en ik wist niet dat het mensen op het verkeerde been zou zetten
ik had het ook sinterklaas kapoentje kunnen noemen
maar dat klinkt niet zo mooi he nee
ik denk persoonlijk dat het niet misstaat op een feesie en ik zal em dan ook proberen te laten testen door een vriend van mij. We zullen zien wat men er van denkt. Vooralsnog bedankt voor de reactie(s) en graag meer reacties !!

Origineel geplaatst door Funkadelic
ach ik weet ook niet hoe ik op de titel ben gekomen(misschien door een ervaring)
ben ook nog maar een jong pikkie en ja ik hoorde dat ie ook een paar keer iritante klonk maar dit heb ik maar een paar keer gehad op mijn boxjes dus ik dacht dat dit mijn gebrekkige geluidskaart was.
Origineel geplaatst door Hanz
...eh... 2 Live Crew: "Face Down, Ass Up" - uit "Banned in the USA" (1990)
Je kent ze wel... van "Me so horny" ("As Nasty as They Wanna Be", 1989)
Origineel geplaatst door bobaphat
Onbewuste plagiaat noemen ze dat. Wel lullig, ik heb dat een keer met een melodietje gehad. Dacht ik een brilliant melodietje verzonnen te hebben, was ie gewoon van een of andere foute Supertramp plaat die ik tijdens mijn werk op Sky radio had gehoord:confused:
niet bewust gedaan dus. solly