Dat klinkt bruut zeg; lekkere industrial invloeden.
Mag van mij nog wel langer duren en drums etc..
Smaakt naar meer!
ja inderdaad bruut! de lengte is bepaald door de opnames die ik heb gemaakt via VSTHOST, met 2 soft modular patches/presets, geheel zelf gemaakt, en de eerste die echt bruikbaar zijn. de tweede preset is een afgeleide van de eerste preset, door kleine aanpassing werkt die geheel anders, en soms komt ie heel dicht in de buurt van de eerste. samen gaan ze in elkaar op.
daarna pas heb ik toch.. drums toegevoegd, heel simpel met maschine, 1 pattern, 808 kick & tom. dat werkte vreemd genoeg goed. niet de juiste volgorde... maar soms leidt dat juist tot andere resultaten.
een mooie bass preset die ik ooit gemaakt heb, paste er ook goed bij, een bass preset voor de korg polysix.
ik snap dat het naar meer smaakt, het was een eksperiment dat tot een nummer werd. the brute force of modular...
de vocals zijn heel simpel, en door de NI RC24 gehaald, reversed vocals, en simpel de cubase eq setting; phone.
het is een zware patch van de softube modular, volgens mij zou cubase ze samen wel trekken, maar ik vind het fijner om de modular standalone te gebruiken. een track uit onderdelen op te trekken.
Hey Arjan, maatje
How yo, lekker experimenteel..
Ik had het in het Björk-draadje gepost over Diamanda Galàs..
En nou krijg ik de indruk dat jij daar éigenlijk de mannelijke tegenpool van bent.
Dat is natuurlijk een groot compliment.
Langer ? Nou ja, mag.. maar hoeft niet.. 't is goed zo !
Prima werk
Groetjes,
Jan.
dank jan! maatje! de lengte vond ik ook wat twijfelachtig, maar zoals beschreven als boven, het zijn opnames. de softube modular presets spelen zichzelf overigens, zonder daw clock... een aantal lfo's, doorgepatcht, en andere uitgangen van modules door gelust, een kompleks patroon van modulaties. ik moet nog veel leren van de modular, maar het begin is er. en heerlik dat je het goed vindt! ik ben er zelf ook zeer tevreden mee, en blij dat door de vele mogelikheden die ik nu heb, ik ze ook gebruik en dat dat tot andere resultaten leidt.