a trap different

ano12112025

Gedeactiveerd account
een nieuwe track van mij.
a trap different of te wel vertaald naar het nederlands
een trap verschillend :P een stukje engels en nederlands :D

goed bij deze mijn nieuwe track.
https://soundcloud.com/ed-sarin/a-trap-different

het is nog vroeg in de ochtend. :dj:
dus ik hoor het nog wel van jullie :{
en daarbij is ook mijn soundcloud vol meh
groetjes eduard sarens.

Zeer eigenwijs, maar dat is ook wijs.. Dreigende sfeer.. Redelijk uniek en origineel.. Maar die vocalen erbij pasten totaal niet, ook die laaggepitchte samples laat je beter weg.. De hoofdmelodie is zeer atonaal ook, maar helemaal niet slecht, alleen zou ik'm automaten met andere synths.. en een beetje variëren..

Allez, en nu maar een SC-Pro Unlimited account kopen :D

Succes !

Gloomy.

Zeer eigenwijs, maar dat is ook wijs.. Dreigende sfeer.. Redelijk uniek en origineel.. Maar die vocalen erbij pasten totaal niet, ook die laaggepitchte samples laat je beter weg.. De hoofdmelodie is zeer atonaal ook, maar helemaal niet slecht, alleen zou ik'm automaten met andere synths.. en een beetje variëren..

Allez, en nu maar een SC-Pro Unlimited account kopen :D

Succes !

Gloomy.

ja ik denk het ook
maar een abonnement te nemen.

Hey Ed, eerste gedeelte mix redelijk goed in balans (een enkele uitschieter daargelaten). Qua muziek is het niet helemaal mijn ding (sorry mate, smaken verschillen). Qua mix in het 2e gedeelte, die kan wel wat beter, sommige geluiden zijn in volume iets te luid bv. Die atonale lead stoort mij niet (in deze track :P). Ik ben het met Jan eens, die vocalen passen er niet echt bij.

Ik ben het eens met de de heren voor mij... die vocals passen niet en de mix moet nog ff wat aandacht krijgen. Verder vind ik het een gewaagde en originele track waar wat interessante elementen in zitten.

Back